Moto Guzzi V7 III Stone je motorka z roku 2020, s objemem motoru 750 ccm a s najetými lehce přes 20 000 km. Parkuje v garáži a je v dobrém stavu. Na motorce jsou některé zajímavé úpravy a doplňky. Je vybavena červenými kryty válců, přičemž originální kryty jsou k dispozici. Dále má držák na telefon s USB portem, koncovky výfuku Mivv a zadní tlumiče K-Tech. Motorka disponuje jedním sedlem, k němuž je k dispozici i originální sedlo. Součástí výbavy je nosič a brašny Givi, které sice mají nějaké známky používání, ale stále dobře slouží. Údržbu motorky prováděl odborník v Officina Riantini, který je známý v Moto Guzzi Club Bohemia. Motocykl již prošel 20 000 km servisem, avšak pro novou sezónu by si zasloužil nové pneumatiky.
2020
20.000 km
Včetně všech poplatků
Moto Guzzi V7 III Stone, rv. 2020
Praha 12
Moto Guzzi V7 představuje elegantní kombinaci klasické italské tradice a moderních designových prvků. Jeho nadčasová silueta s podélně uloženým motorem a výrazným rámem vytváří jedinečný profil, který zaujme jak v městských ulicích, tak na klikatých venkovských cestách.
Vzpřímená pozice jezdce a protažené sedlo zajišťují komfort i na delších trasách. Díky dostatečnému prostoru pro tělo a volnosti v oblasti zápěstí se každá jízda mění v příjemný zážitek bez zbytečného namáhání páteře.
Minimalistické kryty a snadno přístupné servisní body usnadňují základní údržbu. Moto Guzzi V7 tak nabízí nejen stylový zážitek, ale i nenáročný provoz, který nechá víc času na samotné objevování nových tras.
Charakteristické rezonance řadového twin motoru vytvářejí hluboký akustický projev, který probudí senzory kolemjdoucích i při klidné jízdě. Tento zvukový podpis je součástí kouzla každé vyjížďky.
Lehký podvozek a široká řídítka poskytují vynikající cit pro zatáčky a jistou páku při manévrování. Ať už prolézáte městským provozem nebo zběsile opisujete klopenky, V7 reaguje přesně a bez váhání.
Možnosti přidání jednoduchých brašen či tankvaku promění strojek v praktického parťáka na víkendové výlety. Stačí přidat pár doplňků a V7 je připravena pojmout vše potřebné do roadtripu.
Udělej demontáž bočních krytů kardanu a prohlédni ložiska kyvné vidlice, a dávej pozor na nadměrné vůle a únik maziva, protože poškozené těsnění se projeví hlučným pohonem a zrychleným opotřebením dřív, než čekáš.
Udělej několik studených startů a poslouchej zvuk ventilových rozvodů, a dávej pozor na nepravidelné klapání a kvílení, protože uvolněný šroub či opotřebovaný vak ventilů může způsobit cukání motoru právě ve chvíli, kdy to nejméně potřebuješ.
Udělej vizuální kontrolu statoru a regulátoru nabíjení, a dávej pozor na přehřáté póly a vyteklé spoje, protože slabé dobíjení se brzy projeví vybitou baterií a potížemi se startováním při nižších teplotách.
Motocykly, které jste si nedávno prohlíželi