Jednobuch s.r.o.

Najděte si svou dokonalou ojetou motorku

Chlístovice 130

Chlístovice

+420 792 362 954

nejlepsi.motorky@nejlepsi-motorky.cz

Rychlé odkazy

  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní podmínky

Služby

  • Financování

Kontakt

© 2023-2025 Jednobuch s.r.o - Nejlepší Motorky. Všechna práva vyhrazena.

Jednobuch s.r.o., IČO: 24180149, DIČ: CZ24180149

    Domů / Motocykly / KTM / KTM 690 Enduro / KTM 690 SMC R

    2020 KTM 690 SMC R • 6.292 km

    moderní technologieskvělý zážitek z jízdyvýkonbezpečnostní prvkyvariabilita režimů jízdykosmetické vadyvyšší nájezdterénní opotřebenístáří modelunízká dostupnost náhradních dílů
    2020 KTM KTM 690 Enduro - 6 292 km - Fotka 1
    1 / 15

    Přehled

    KTM 690 SMC R je atraktivní motorka s výkonem 35 kW, která nabízí skvělý zážitek z jízdy. Tento model je vybaven moderními technologiemi pro zajištění bezpečnosti a komfortu. Motorka je vybavena ABS, které zaručuje lepší stabilitu při brzdění, a kontrolou trakce, jež pomáhá udržet přilnavost na různých površích. Dále je možné využít různé režimy jízdy, které umožňují přizpůsobit výkon motorky aktuálním podmínkám a preferencím jezdce. KTM 690 SMC R také disponuje koso teploměrem, který poskytuje přesné informace o teplotě motoru, což je užitečné pro zajištění optimálního provozu a péče o motorku. Celkově se jedná o velmi dobře vybavený stroj, který je ideální pro všechny milovníky dvou kol, kteří hledají kombinaci výkonu a komfortu při jízdě.
    Rok

    2020

    Nájezd

    6.292 km

    256.900 Kč

    Včetně všech poplatků

    Prodejce

    KTM 690 SMC R

    HAVELTE


    Skvělý stroj na terén, ideální pro začátečníkyMaximální spolehlivost, žádné problémy za 10k kmPerfektní výkon a ovladatelnostNejlepší enduro, které jsem mělKvalitní komponenty, výborná citlivostNízká hmotnost, skvělá zábava na silnici i v terénu

    Informace o modelu

    "KTM 690 Enduro"

    O modelu "KTM 690 Enduro"

    KTM 690 Enduro patří mezi nejuniverzálnější velkoobjemová endura na trhu: lehká, výkonná a ochotná zvládnout jak asfalt, tak technický off-road. Srdcem je modernizovaný jednoválec LC4 o objemu 692,7 cm³ s dvojicí vyvažovacích hřídelí a dvojitou svíčkou, který poskytuje zhruba 55 kW (cca 74 k) a točivý moment okolo 73 Nm. V kombinaci se suchou hmotností okolo 146 kg, 6stupňovou převodovkou a antihoppingovou spojkou PASC jde o stroj, který má sílu i jemnost pro dlouhé přejezdy i rychlé enduro tempo.

    Design vychází z rally DNA KTM: štíhlá silueta, vysoké blatníky, úzká střední část pro snadné stání na stupačkách a 21"/18" drátěná kola. Palivová nádrž o objemu 13,5 l je integrovaná do zadního podsedlového rámu, což snižuje těžiště a zlepšuje rozložení hmotnosti. Jednodílné sedlo a ostré linie plastů usnadňují pohyb tělem, což oceníte v rozbitém terénu i při dlouhých etapách.

    Technický základ tvoří ocelový příhradový rám z chrom-molybdenu, hliníková kyvná vidlice a přepákovaný zadní tlumič WP XPLOR. Vpředu pracuje 48mm USD vidlice WP XPLOR s dlouhým zdvihem přibližně 250 mm a odděleným tlumením, vzadu srovnatelný zdvih a plná stavitelnost. Brzdí ji ByBre třmeny s předním kotoučem 300 mm a zadním 240 mm, přičemž Bosch cornering ABS nabízí také offroad režim s deaktivací zadního kola a volnějším předkem.

    Výhody používání "KTM 690 Enduro"

    Hlavní devizou je motor LC4, který navzdory jednoválcové koncepci táhne plynule od nízkých otáček a současně se rád vytáčí. Dvojité vyvažováky výrazně potlačují vibrace, takže i delší dojezdy po silnici nejsou únavné. Nízká hmotnost, dlouhé zdvihy a přesné řízení dávají jezdcům jistotu v písku, na šotolin�� i v utažených kamenných pasážích.

    Elektronická výbava je na dual-sport výjimečně bohatá: jízdní režimy Street/Offroad, náklonové ABS s Offroad ABS, MTC trakce s možností většího prokluzu a ride-by-wire plyn. U novějších ročníků je součástí také Quickshifter+ (nahoru/dolů), který zrychluje řazení a pomáhá udržet stabilitu v terénu. Odezva plynu je jemná a dobře dávkovatelná, což oceníte na kluzkém povrchu i v trialových sekcích.

    Praktickou výhodou jsou rozumné servisní intervaly 10 000 km a konstrukce, která údržbu výrazně ulehčuje. LC4 používá dva olejové filtry a sítka, ke kterým je solidní přístup, a vzduchový filtr v airboxu pod sedlem vyjmete během pár minut. Díky robustním komponentům (výpletová kola s vloženými ráfky, dobré chlazení s ventilátorem, účinné kryty) snáší motorka tvrdé použití i dlouhé přejezdy bez neplánovaných zastávek.

    Na co si dát pozor při koupi "KTM 690 Enduro" již použité

    Nastartujte motor za studena a nechte jej chvíli běžet – poslouchejte, zda z oblasti hlavy nevychází nadměrné klepání a zda volnoběh drží stabilně bez kolísání. Zkontrolujte, zda motor neslzí kolem víka ventilů a u pravé strany motoru, kde bývá spojkový váleček Magura; podívejte se po stopách brzdové/olejové kapaliny. Otestujte funkci Quickshifteru+ (je-li instalován): za jízdy na střední plyn vyzkoušejte řazení nahoru i dolů, řazení má být hladké a bez vynechávání zapalování mimo krátké přerušení.

    Zvedněte motorku na stojan a zkontrolujte podvozek: stiskněte přední brzdu a pohoupejte – nemá se ozývat vůle v hlavovém složení. Prohlédněte gufera vidlice WP XPLOR na únik oleje, zkontrolujte kluzáky na rýhy a vyzkoušejte funkci všech štelovacích prvků (nemají být stržené). Protočte kola, zkontrolujte házivost ráfků 21"/18", dotažení a praskliny výpletu, vůli ložisek kol a stav brzdových kotoučů (brzděte z vyšší rychlosti – páčka nesmí pumpovat a motorka nemá vibrovat).

    Prohlédněte zadní palivovou nádrž/podsedlový rám: zkontrolujte úchyty a okolí šroubů na vlasové praskliny po pádech. Sejměte sedlo, vyjměte vzduchový filtr a zkontrolujte, zda se za filtrem nedrží prach (netěsný airbox znamená riziko zadření), zároveň zkontrolujte kabeláž kolem krku řízení a konektory pod sedlem. Proveďte zkušební jízdu: přepněte režimy Street/Offroad, otestujte Offroad ABS na štěrku a reakci MTC při akceleraci od cca 3000 ot/min na 3.–4. rychlostní stupeň; odezva má být plynulá a bez cukání. Ověřte VIN v kampaních KTM (např. palivové potrubí, brzdový hlavní válec) a vyžádejte servisní záznamy o výměně oleje/filtrů a kontrole ventilů po 10 000 km.



    Technické specifikace

    Motor

    Typ motoruJednoválcový, čtyřtaktní
    Zdvihový objem693 cm³
    Výkon55 kW (75 k) při 8000 ot/min
    Točivý moment73.5 Nm při 6750 ot/min
    Převodovka6-stupňová
    Sekundární převodŘetěz

    Podvozek

    Přední odpruženíWP XPLOR 48mm
    Zadní odpruženíWP XPLOR monoshock
    Přední brzdaBrembo 300mm kotouč
    Zadní brzdaBrembo 240mm kotouč
    Přední pneumatika90/90-21
    Zadní pneumatika140/80-18

    Rozměry

    Délka2300 mm
    Šířka900 mm
    Výška1350 mm
    Výška sedla910 mm
    Rozvor1502 mm
    Hmotnost146 kg (sucho)

    Výkon

    Objem nádrže13.5 l
    Spotřeba paliva4.8 l/100km

    Ostatní

    VlastnostiABS, Map Select, LED osvětlení
    Informace o modeluLehký enduro motocykl s výkonným jednoválcem
    Informace o generaciAktuální generace s vylepšenou elektronikou

    Podobné motorky

    Nedávno zobrazené

    Motocykly, které jste si nedávno prohlíželi