Prodám krásnou KTM s najetými 124 motohodinami, přičemž hodiny se budou pomalu měnit, protože stále jezdím. Jsem druhý majitel, motorku jsem zakoupil v roce 2023 s 30 mth. Po desetileté pauze se vracím k motorkám a vzhledem k tomu, že mi výkon stále vyhovuje, přecházím na slabší model. Motorka je v původním stavu s originálními plasty, bez dalších sad či krytů. V zadním kole je tubliss, širší stupačky a popruhy na zvedání. Pravidelně měním olej Motorex každých 10 hodin. V letošním roce byl proveden upgrade s novým řetězem a ložisky v zadním kole. Tlumiče byly přizpůsobeny pro jezdce vážícího 95 kg (včetně nových pružin vpředu a vzadu a nastavení s protokolem). Účastnil jsem se 4 závodů CAMS hobby, kde jsem měl možnost zlepšit své dovednosti. K motocyklu jsou k dispozici platné SPZ, technická prohlídka a veškeré další dokumenty. Ideální volba pro ty, kteří hledají spolehlivou a výkonnou motorku. Vhodná také pro závodní účely či hobby ježdění!
2020
124 km
Včetně všech poplatků
KTM EXC 450 SixDays 2020
Polička
KTM 450 EXC-F je vrcholný čtyřtaktní enduro motocykl, navržený pro nejnáročnější terén a závodní použití. Pohání ho kapalinou chlazený jednoválec SOHC o objemu 449,9 cm³ s kompresním poměrem 12,75 : 1. Palivový systém tvoří elektronické vstřikování Keihin EFI s 42mm škrticí klapkou, řízené systémem Keihin EMS. Výkon se pohybuje kolem 51 k (38 kW). Převodovka je šestistupňová manuální, spojka typu DDS je vícekotoučová mokrá s hydraulikou Brembo. Sekundární převod zajišťuje X-Ring řetěz 520.
Rám tvoří centrální dvoukolébková konstrukce z chrom-molybdenové oceli 25CrMo4, zadní pomocný rám je z polyamidu vyztuženého hliníkem. Přední odpružení zajišťuje 48mm USD vidlice WP XACT s uzavřenou kazetou, zadní tlumič WP XPLOR PDS bez přepákování nabízí zdvih 310 mm. Brzdy tvoří vpředu 260mm kotouč s dvoupístkovým třmenem, vzadu 220mm kotouč s jednopístkovým třmenem. ABS není součástí výbavy – motocykl je určen pro sportovní použití.
Motocykl je osazen drátěnými koly 21″ vpředu a 18″ vzadu s pneumatikami 90/90-21 a 140/80-18. Výška sedla činí 963 mm, světlá výška 347 mm, rozvor 1 482 mm a suchá hmotnost pouhých 111 kg. Palivová nádrž má objem 8,5 l, spotřeba se pohybuje kolem 4,0 l/100 km, což umožňuje dojezd přes 200 km v terénu.
Elektronická výbava zahrnuje elektrický startér, lithium-iontovou baterii 2 Ah, volitelný Map Select switch (Map 1 / Map 2), nový start/stop spínač a jednoduchý LCD displej. Výfukový systém je z lehkého hliníku, airbox je navržen pro maximální průtok vzduchu a snadnou údržbu.
KTM 450 EXC-F je ideální volbou pro zkušené jezdce, kteří hledají maximální výkon, odolnost a ovladatelnost v extrémních podmínkách. READY TO RACE bez kompromisů – od Erzbergrodea po domácí traily.
Motocykly, které jste si nedávno prohlíželi