**Popis motocyklu KTM EXC 450 2021** Motocykl KTM EXC 450 z roku 2021 je vynikajícím strojem s přibližně 74 hodinami provozu, které mohou ještě mírně vzrůst, protože motorka je stále aktivně používána. Všechny údržby byly pečlivě zdokumentovány, olej byl pravidelně měněn každých 15 hodin a ventily byly zkontrolovány při 75 hodinách. **Stav a úpravy:** - Rám, hlava vidlice, a stupačky jsou ošetřeny candy červeným práškovým lakem, zatímco kyvná vidlice a další součásti jsou černě práškovány nebo cerakote. - Motorový kryt, kryt zapalování, chladiče, a další části motoru byly potaženy černým cerakote pro zvýšení odolnosti. - Kola jsou od značky Excel s hedvábně matným černým lakem a na motocyklu jsou instalována celá kola s pneumatikami Michelin Pilot Power 2CT. **Podvozek a brzdový systém:** - Motorka je vybavena kompletním Supermoto podvozkem od ORS Suspension, který byl laděn na hmotnost 85 kg. Všechny trubky a prvky podvozku jsou černě eloxované. - Brzdový systém Motomaster se skládá ze 4-pístkového brzdového třmenu s kotoučem 320 mm a pumpou Hc1. **Další úpravy a vylepšení:** - HexBeam 4.0 od Movetronix s LED světlometem ovládaným přes aplikaci. - Personalizované dekory v chromovém provedení a custom sedlo od Scrubdesignz pro maximální komfort a grip. - Titanové šrouby a veškeré potřebné úpravy pro zajištění vysoké kvality a výkonu motocyklu. - Motocykl má platný TÜV do května 2026 a je připraven k okamžitému použití. **Fyzický stav:** Motocykl byl používán převážně na silnici a stál v garáži, nikoli venku. Jedinou vadou je mírné poškození předního ráfku na straně brzdového kotouče, které je možno opravit. Tato KTM EXC 450 je ideální volbou pro nadšence do Supermoto, kteří hledají kvalitní a pečlivě udržovaný stroj s řadou kvalitních úprav.
2020
75 km
Včetně všech poplatků
KTM 450 EXC
Achim
KTM 450 EXC-F je vrcholný čtyřtaktní enduro motocykl, navržený pro nejnáročnější terén a závodní použití. Pohání ho kapalinou chlazený jednoválec SOHC o objemu 449,9 cm³ s kompresním poměrem 12,75 : 1. Palivový systém tvoří elektronické vstřikování Keihin EFI s 42mm škrticí klapkou, řízené systémem Keihin EMS. Výkon se pohybuje kolem 51 k (38 kW). Převodovka je šestistupňová manuální, spojka typu DDS je vícekotoučová mokrá s hydraulikou Brembo. Sekundární převod zajišťuje X-Ring řetěz 520.
Rám tvoří centrální dvoukolébková konstrukce z chrom-molybdenové oceli 25CrMo4, zadní pomocný rám je z polyamidu vyztuženého hliníkem. Přední odpružení zajišťuje 48mm USD vidlice WP XACT s uzavřenou kazetou, zadní tlumič WP XPLOR PDS bez přepákování nabízí zdvih 310 mm. Brzdy tvoří vpředu 260mm kotouč s dvoupístkovým třmenem, vzadu 220mm kotouč s jednopístkovým třmenem. ABS není součástí výbavy – motocykl je určen pro sportovní použití.
Motocykl je osazen drátěnými koly 21″ vpředu a 18″ vzadu s pneumatikami 90/90-21 a 140/80-18. Výška sedla činí 963 mm, světlá výška 347 mm, rozvor 1 482 mm a suchá hmotnost pouhých 111 kg. Palivová nádrž má objem 8,5 l, spotřeba se pohybuje kolem 4,0 l/100 km, což umožňuje dojezd přes 200 km v terénu.
Elektronická výbava zahrnuje elektrický startér, lithium-iontovou baterii 2 Ah, volitelný Map Select switch (Map 1 / Map 2), nový start/stop spínač a jednoduchý LCD displej. Výfukový systém je z lehkého hliníku, airbox je navržen pro maximální průtok vzduchu a snadnou údržbu.
KTM 450 EXC-F je ideální volbou pro zkušené jezdce, kteří hledají maximální výkon, odolnost a ovladatelnost v extrémních podmínkách. READY TO RACE bez kompromisů – od Erzbergrodea po domácí traily.
Motocykly, které jste si nedávno prohlíželi