Skútr v zachovalém stavu, vyrobený v roce 2020, má objem motoru 125 ccm a poskytuje výkon 11 kW. Najeto má 27.209 km a je po čerstvém servisu, přičemž servisní knížka je k dispozici. Datum první registrace je červen 2020 a platnost STK je do června 2026. Součástí vybavení je horní kufr Honda ORV a dva klíče. Všechny potřebné dokumentace jsou kompletní, včetně VIN: ZDCJF69A0KF076917. Motorka má původ v České republice a její stav je dobrý, což z ní činí ideální volbu pro všechny zájemce o spolehlivý a dobře udržovaný stroj.
2020
27.209 km
Včetně všech poplatků
Honda Forza 125
Praha 4
Honda Forza 125 představuje elegantní maxi-scooter, který usnadňuje ranní i odpolední dojíždění po městě i okolí. Díky nenáměsíčnému designu a praktické kapotáži skvěle zapadne do provozu, aniž by vzbuzoval pozornost rozměrnou stavbou.
Nízký nástup na sedlo a vyvážené rozložení hmotnosti zajišťují snadné manévrování při parkování i při pomalých průjezdech. Jezdec ocení pohodlnou vzpřímenou polohu, která šetří zápěstí a záda i na delší trase.
Prostorný podsedlový box pojme jak integrální přilbu, tak drobný nákup, a dobře přístupné servisní body dovolují zvládnout základní údržbu i bez návštěvy specializované dílny.
Automatická převodovka CVT umožňuje plynulý a svižný rozjezd bez nutnosti řadit, což ulehčí život při častých zastávkách na semaforech či v kolonách.
Výškově nastavitelná plexi a promyšlené deflektory chrání jezdce před větrem, deštěm i intenzivním průvanem v zatáčkách. Vyhřívané rukojeti pak zpříjemní chladnější jízdu na okraji sezóny.
Lehká konstrukce a štíhlý profil dovolují snadné proplétání úzkými uličkami, přičemž pevně vyladěný podvozek pohltí české výmoly bez nadměrného odskakování.
Udělej vysunutí plexi a prohlédni mechanismus nastavení a lanko, a dávej pozor na zasekávající se čepy a opotřebené lanko, protože vadný mechanismus neudrží stálou ochranu před větrem.
Udělej otevření podsedlového prostoru a zkontroluj zámek sedla i těsnění, a dávej pozor na deformované šrouby a netěsné klouby, protože vlhkost v úložném prostoru může poškodit elektroniku a anténu dálkového ovládání.
Udělej test CVT řemene a několikrát vytoč motor do otáček na místě, a dávej pozor na prokluzování a přeskakování variátoru, protože opotřeběný řemen nebo variátor se projeví ztrátou tahu při rozjezdu.
Motocykly, které jste si nedávno prohlíželi