Tato motorka představuje ideální cestovní stroj vybavený DCT (dvojspojkovou převodovkou) a bohatým příslušenstvím v hodnotě přibližně 4 200 €. Je ve velmi dobrém a udržovaném stavu, jako druhý majitel s kompletní servisní historií prováděnou u autorizovaných dealerů Honda. Pneumatiky Heidenau K60 Scout mají zbývajících 70% dezénu a technická kontrola je platná do 1/2026. Motorka je perfektně vybavená jak pro krátké výlety, tak i pro dlouhé cesty kolem světa. DCT převodovka nabízí několik jízdních režimů (D, Sport 1, 2, 3, Manuální) a je doplněna páčkami pro řazení, což zajišťuje pohodlné a intuitivní ovládání. K motorce je přidáno mnohé příslušenství, včetně: - Hlavního stojanu - Vyhřívaných gripů (originál Honda) - Tempomatu - Výkonných širokých světlometů (SW-Motech) - Ochranných rámů motoru (Touratech) - Ochrany rukou (Touratech) - Dalšího větrného štítu (Honda) - Stupaček (Touratech) - Masivní spodní ochrany - USB nabíječky pro navigaci a mobilní telefon - Horizontálně nastavitelného štítu od PUIG (originální štít je k dispozici) - 12 V nabíječky - Držáku na mobilní telefon/navigaci od GIVI Nastavení odpružení bylo optimalizováno profesionálem z Hondy pro maximální komfort na cestách.
2020
42.700 km
Honda CRF1100L Africa Twin je všestranný adventure stroj navržený pro dlouhé dálkové jízdy i náročné terénní výpravy. Pohání jej kapalinou chlazený čtyřdobý paralelní dvouválec Uni-cam se čtyřmi ventily na válec o objemu 1084 cm³, kompresním poměrem 10,5 : 1, maximálním výkonem 75 kW (100,5 k) při 7 500 ot./min a točivým momentem 112 Nm při 5 500 ot./min. Přenos síly obstarává blízkořazená šestistupňová převodovka s možností volitelné dvouspojkové automatické DCT, konstantní řetězový konec a vícelamelová spojka s antihoppingovým systémem. Podvozek tvoří částečně dvojitý ocelový rám a hliníková kyvná vidlice Pro-Link, vpředu 45mm obrácená cartridge vidlice Showa se zdvihem 210 mm, vzadu Pro-Link plynový tlumič se zdvihem 200 mm; u verze ES je odpružení elektronicky nastavitelné pomocí Showa EERA™. Brzdný výkon zajišťují vpředu dva 310 mm plovoucí kotouče s radiálními čtyřpístkovými třmeny a vzadu 256 mm kotouč s dvoupístkovým třmenem, doplněné dvoukanálovým ABS s IMU a režimy pro on-road i off-road. Motocykl sedí na drátěných kolech 19″ vpředu (pneumatiky 110/80-19) a 18″ vzadu (150/70-18), výška sedla je 850–870 mm, světlá výška 220 mm, palivová nádrž pojme 18,8 l a pohotovostní hmotnost je 231 kg (MT) či 242 kg (DCT). Elektroniku doplňuje ride-by-wire, šestiosá IMU, HSTC trakční kontrola, volitelné jízdní režimy Road/Rain/Gravel/Off-road/WT, tempomat, 6,5″ TFT displej a volitelný 12V USB port.
Včetně všech poplatků
Honda CRF 1100CRF 1100 L DCT
Wien