Honda CRF1100L Africa Twin je perfektně udržovaná motorka, která potěší každého milovníka cestování a dobrodružství. Tato verze je vybavena originálním Honda quickshifterem s funkcí blipper, což přispívá k skvělému zážitku z jízdy, ať už se jedná o sportovní projíždění zatáček nebo pohodové klouzání po venkovských silnicích. Motocykl se může pyšnit kvalitním polepem Dunlop, který jí dodává atraktivní vzhled. Sériový tempomat a vysoký větrný štít zajišťují pohodlné a bezúnavné dlouhé cesty. Důležité detaily zahrnují: - Vždy garážováno - Nikdy vystaveno zimním podmínkám nebo soli na silnicích - Prodej včetně originálního sady bočních kufrů Honda - Nová technická kontrola (HU/AU) při prodeji Tato motorka byla v minulém roce používána pouze cca 500 km, což svědčí o jejím skvělém stavu a minimálním opotřebení.
2020
500 km
Honda CRF1100L Africa Twin je všestranný adventure stroj navržený pro dlouhé dálkové jízdy i náročné terénní výpravy. Pohání jej kapalinou chlazený čtyřdobý paralelní dvouválec Uni-cam se čtyřmi ventily na válec o objemu 1084 cm³, kompresním poměrem 10,5 : 1, maximálním výkonem 75 kW (100,5 k) při 7 500 ot./min a točivým momentem 112 Nm při 5 500 ot./min. Přenos síly obstarává blízkořazená šestistupňová převodovka s možností volitelné dvouspojkové automatické DCT, konstantní řetězový konec a vícelamelová spojka s antihoppingovým systémem. Podvozek tvoří částečně dvojitý ocelový rám a hliníková kyvná vidlice Pro-Link, vpředu 45mm obrácená cartridge vidlice Showa se zdvihem 210 mm, vzadu Pro-Link plynový tlumič se zdvihem 200 mm; u verze ES je odpružení elektronicky nastavitelné pomocí Showa EERA™. Brzdný výkon zajišťují vpředu dva 310 mm plovoucí kotouče s radiálními čtyřpístkovými třmeny a vzadu 256 mm kotouč s dvoupístkovým třmenem, doplněné dvoukanálovým ABS s IMU a režimy pro on-road i off-road. Motocykl sedí na drátěných kolech 19″ vpředu (pneumatiky 110/80-19) a 18″ vzadu (150/70-18), výška sedla je 850–870 mm, světlá výška 220 mm, palivová nádrž pojme 18,8 l a pohotovostní hmotnost je 231 kg (MT) či 242 kg (DCT). Elektroniku doplňuje ride-by-wire, šestiosá IMU, HSTC trakční kontrola, volitelné jízdní režimy Road/Rain/Gravel/Off-road/WT, tempomat, 6,5″ TFT displej a volitelný 12V USB port.
Včetně všech poplatků
Honda CRF 1100
Thüngersheim