Motocykl je v TOP stavu a v bohaté výbavě. Jedná se o nehavarovaný stroj dovezený z Německa od prvního majitele. K motocyklu patří 2 klíče, servisní knížka, manuál a certifikát COC spolu s protokoly TUV, které dokládají skutečný stav kilometrového nájezdu. Servisní prohlídka byla provedena v autorizovaném servisu HONDA při 40 000 km, a motocykl má plnou servisní historii. Nová sada pneumatik a řetězová sada zajišťují bezproblémový provoz. Mezi výbavu motocyklu patří ABS, TC, BC, elektronický podvozek Showa EERA, automatická dvouspojková převodovka DCT, boční stojan, 2 originální kufry Honda a celkový vzhled bez známek poškození či oxidace. Dále je motocykl vybaven originálními vyhřívanými rukojetmi, zásuvkou 12V a USB, tempomatem, vrchními a spodními padacími rámy, kryty rukojetí a hlavním stojanem. Motocykl je připraven k jízdě a nevyžaduje žádné investice.
2020
40.000 km
Včetně všech poplatků
Honda CRF 1100 L Africa Twin Adventure Sports DCT - SHOWA EERA
Rabštejnská Lhota
Honda CRF1100L Africa Twin je všestranný adventure stroj navržený pro dlouhé dálkové jízdy i náročné terénní výpravy. Pohání jej kapalinou chlazený čtyřdobý paralelní dvouválec Uni-cam se čtyřmi ventily na válec o objemu 1084 cm³, kompresním poměrem 10,5 : 1, maximálním výkonem 75 kW (100,5 k) při 7 500 ot./min a točivým momentem 112 Nm při 5 500 ot./min. Přenos síly obstarává blízkořazená šestistupňová převodovka s možností volitelné dvouspojkové automatické DCT, konstantní řetězový konec a vícelamelová spojka s antihoppingovým systémem. Podvozek tvoří částečně dvojitý ocelový rám a hliníková kyvná vidlice Pro-Link, vpředu 45mm obrácená cartridge vidlice Showa se zdvihem 210 mm, vzadu Pro-Link plynový tlumič se zdvihem 200 mm; u verze ES je odpružení elektronicky nastavitelné pomocí Showa EERA™. Brzdný výkon zajišťují vpředu dva 310 mm plovoucí kotouče s radiálními čtyřpístkovými třmeny a vzadu 256 mm kotouč s dvoupístkovým třmenem, doplněné dvoukanálovým ABS s IMU a režimy pro on-road i off-road. Motocykl sedí na drátěných kolech 19″ vpředu (pneumatiky 110/80-19) a 18″ vzadu (150/70-18), výška sedla je 850–870 mm, světlá výška 220 mm, palivová nádrž pojme 18,8 l a pohotovostní hmotnost je 231 kg (MT) či 242 kg (DCT). Elektroniku doplňuje ride-by-wire, šestiosá IMU, HSTC trakční kontrola, volitelné jízdní režimy Road/Rain/Gravel/Off-road/WT, tempomat, 6,5″ TFT displej a volitelný 12V USB port.
Motocykly, které jste si nedávno prohlíželi