CRF1100L Africa Twin ES — nový motocykl Stav: nový, showroomový. Plně vybavený varianta ES s elektronicky řízeným odpružením Showa EERA. Motor a jízdní vlastnosti: - Kapalinou chlazený dvouválec s OHC, výkon až 75 kW (101 hp). Motor má zvýšený točivý moment a výkon v dolních a středních otáčkách (přibližně o 7 % oproti předchozí verzi), vyšší kompresní poměr a upravené časování ventilů, s modernizovaným sáním a výfukem. Elektronické ovládání plynu zajišťuje přesnou odezvu a hladkou akceleraci vhodnou i pro jízdu ve dvou nebo při plném zatížení. Podvozek a odpružení: - Elektronické nastavení odpružení Showa-EERA umožňuje automatické optimalizování tlumení za jízdy. Přednastavené režimy: Střední (základní), Tvrdé (sportovnější jízda, přeprava), Měkké (lepší obratnost), Terénní (off‑road). K dispozici je i plné manuální nastavení (na místě) a možnost přepínat režimy během jízdy včetně nastavení předpětí zadní pružiny. Výbava a doplňky: - Zdarma dodávaná sada bočních kufrů (volba plastové nebo hliníkové). - Nastavitelný štít pro větší pohodlí při silničních jízdách. - Bezdušové pneumatiky pro snazší opravy v terénu. - Vyhřívané rukojeti, zásuvka ACC. - Precizní elektronika podvozku a komfortní ergonomie vhodné jak na cesty po silnici, tak do terénu. Charakteristika: - Agilní a univerzální motocykl kategorie adventure, kombinující silný střední rozsah výkonu pro bezpečné předjíždění a dobrou průchodnost v terénu. Ideální pro dlouhé cesty i náročnější terénní výpravy.
2020
0 km
Včetně všech poplatků
Honda CRF 1100 L Africa Twin Showa EERA + ZDARMA
Kosmonosy
Honda CRF1100L Africa Twin je všestranný adventure stroj navržený pro dlouhé dálkové jízdy i náročné terénní výpravy. Pohání jej kapalinou chlazený čtyřdobý paralelní dvouválec Uni-cam se čtyřmi ventily na válec o objemu 1084 cm³, kompresním poměrem 10,5 : 1, maximálním výkonem 75 kW (100,5 k) při 7 500 ot./min a točivým momentem 112 Nm při 5 500 ot./min. Přenos síly obstarává blízkořazená šestistupňová převodovka s možností volitelné dvouspojkové automatické DCT, konstantní řetězový konec a vícelamelová spojka s antihoppingovým systémem. Podvozek tvoří částečně dvojitý ocelový rám a hliníková kyvná vidlice Pro-Link, vpředu 45mm obrácená cartridge vidlice Showa se zdvihem 210 mm, vzadu Pro-Link plynový tlumič se zdvihem 200 mm; u verze ES je odpružení elektronicky nastavitelné pomocí Showa EERA™. Brzdný výkon zajišťují vpředu dva 310 mm plovoucí kotouče s radiálními čtyřpístkovými třmeny a vzadu 256 mm kotouč s dvoupístkovým třmenem, doplněné dvoukanálovým ABS s IMU a režimy pro on-road i off-road. Motocykl sedí na drátěných kolech 19″ vpředu (pneumatiky 110/80-19) a 18″ vzadu (150/70-18), výška sedla je 850–870 mm, světlá výška 220 mm, palivová nádrž pojme 18,8 l a pohotovostní hmotnost je 231 kg (MT) či 242 kg (DCT). Elektroniku doplňuje ride-by-wire, šestiosá IMU, HSTC trakční kontrola, volitelné jízdní režimy Road/Rain/Gravel/Off-road/WT, tempomat, 6,5″ TFT displej a volitelný 12V USB port.
Motocykly, které jste si nedávno prohlíželi