Honda CRF1100L Africa Twin ES Stav: nový (DPH) Popis: Sportovně-dobrodružný motocykl s výkonným kapalinou chlazeným dvouválcem OHC, upraveným pro vyšší točivý moment (přibližně +7 %) a lepší výkon v nízkém a středním pásmu otáček. Maximální výkon motoru 75 kW (101 hp) s přesnou odezvou elektronického ovládání plynu. Motorka je navržena pro jistou akceleraci i při plném zatížení a pro jízdu v terénu i na silnici. Hlavní výbava a doplňky: - Elektronicky nastavitelné odpružení Showa EERA (motocykl ES) s režimy Střední, Tvrdé, Měkké a Terénní - Možnost plného přizpůsobení nastavení (při stání) a přepínání režimů během jízdy, včetně nastavitelného předpětí zadní pružiny - Nastavitelný štít pro pohodlnější silniční jízdu - Bezdušové pneumatiky (jednodušší opravy) - Vyhřívané rukojeti - Zásuvka ACC (příprava pro napájení doplňků) - Možnost volby sady bočních kufrů (plastové nebo hliníkové) jako součást výbavy Technické poznámky: - Elektronické řízení plynu pro lepší odezvu - Zvýšený kompresní poměr a upravené časování ventilů i sání/výfuk pro lepší průběh výkonu Vhodné pro jezdce, kteří hledají univerzální adventure motocykl s moderní elektronikou odpružení, komfortní výbavou pro dálkové jízdy a možností přizpůsobení jízdních charakteristik podle zatížení a povrchu.
2020
0 km
Včetně všech poplatků
Honda CRF 1100 L Africa Twin + sada příslušenství ZDARMA
Kosmonosy
Honda CRF1100L Africa Twin je všestranný adventure stroj navržený pro dlouhé dálkové jízdy i náročné terénní výpravy. Pohání jej kapalinou chlazený čtyřdobý paralelní dvouválec Uni-cam se čtyřmi ventily na válec o objemu 1084 cm³, kompresním poměrem 10,5 : 1, maximálním výkonem 75 kW (100,5 k) při 7 500 ot./min a točivým momentem 112 Nm při 5 500 ot./min. Přenos síly obstarává blízkořazená šestistupňová převodovka s možností volitelné dvouspojkové automatické DCT, konstantní řetězový konec a vícelamelová spojka s antihoppingovým systémem. Podvozek tvoří částečně dvojitý ocelový rám a hliníková kyvná vidlice Pro-Link, vpředu 45mm obrácená cartridge vidlice Showa se zdvihem 210 mm, vzadu Pro-Link plynový tlumič se zdvihem 200 mm; u verze ES je odpružení elektronicky nastavitelné pomocí Showa EERA™. Brzdný výkon zajišťují vpředu dva 310 mm plovoucí kotouče s radiálními čtyřpístkovými třmeny a vzadu 256 mm kotouč s dvoupístkovým třmenem, doplněné dvoukanálovým ABS s IMU a režimy pro on-road i off-road. Motocykl sedí na drátěných kolech 19″ vpředu (pneumatiky 110/80-19) a 18″ vzadu (150/70-18), výška sedla je 850–870 mm, světlá výška 220 mm, palivová nádrž pojme 18,8 l a pohotovostní hmotnost je 231 kg (MT) či 242 kg (DCT). Elektroniku doplňuje ride-by-wire, šestiosá IMU, HSTC trakční kontrola, volitelné jízdní režimy Road/Rain/Gravel/Off-road/WT, tempomat, 6,5″ TFT displej a volitelný 12V USB port.
Motocykly, které jste si nedávno prohlíželi