Honda CRF1100L Africa Twin Adventure Sports je vynikající motocykl ve špičkovém stavu, téměř jako nový. S najetými pouze 9 919 km, nebyla nikdy bouraná ani jinak poškozená. Všechny servisní úkony byly prováděny pouze v autorizovaném servisu Honda, což zaručuje spolehlivost a kvalitu při údržbě. Motocykl má elektronickou servisní knížku a je možné využít prodlouženou záruku až na 6 let. Součástí motorky je padací rám značky Outback Motortek a zadní kufr Bumot, což přispívá k její funkčnosti a ochraně. Mezi dalšími doplňky najdete hlavní stojan, manuální převodovku, tempomat, Apple Carplay a manuálně nastavitelný podvozek. Motocykl je vybaven také kontrolou trakce a náklonovým ABS, které zajišťuje zvýšenou stabilitu a bezpečnost během jízdy. K motocyklu jsou dodány dva originální klíče. Byla zakoupena jako nová v České republice, a její majitel je prvním držitelem. Motocykl je celoročně garážován v rodinném domě, což přispívá k jejímu vynikajícímu stavu.
2020
9.919 km
Honda CRF1100L Africa Twin je všestranný adventure stroj navržený pro dlouhé dálkové jízdy i náročné terénní výpravy. Pohání jej kapalinou chlazený čtyřdobý paralelní dvouválec Uni-cam se čtyřmi ventily na válec o objemu 1084 cm³, kompresním poměrem 10,5 : 1, maximálním výkonem 75 kW (100,5 k) při 7 500 ot./min a točivým momentem 112 Nm při 5 500 ot./min. Přenos síly obstarává blízkořazená šestistupňová převodovka s možností volitelné dvouspojkové automatické DCT, konstantní řetězový konec a vícelamelová spojka s antihoppingovým systémem. Podvozek tvoří částečně dvojitý ocelový rám a hliníková kyvná vidlice Pro-Link, vpředu 45mm obrácená cartridge vidlice Showa se zdvihem 210 mm, vzadu Pro-Link plynový tlumič se zdvihem 200 mm; u verze ES je odpružení elektronicky nastavitelné pomocí Showa EERA™. Brzdný výkon zajišťují vpředu dva 310 mm plovoucí kotouče s radiálními čtyřpístkovými třmeny a vzadu 256 mm kotouč s dvoupístkovým třmenem, doplněné dvoukanálovým ABS s IMU a režimy pro on-road i off-road. Motocykl sedí na drátěných kolech 19″ vpředu (pneumatiky 110/80-19) a 18″ vzadu (150/70-18), výška sedla je 850–870 mm, světlá výška 220 mm, palivová nádrž pojme 18,8 l a pohotovostní hmotnost je 231 kg (MT) či 242 kg (DCT). Elektroniku doplňuje ride-by-wire, šestiosá IMU, HSTC trakční kontrola, volitelné jízdní režimy Road/Rain/Gravel/Off-road/WT, tempomat, 6,5″ TFT displej a volitelný 12V USB port.
Včetně všech poplatků
Motoinzerce soukromá bezplatná motoinzerce
Hnojník