Popis motorky Honda CB650R
Honda CB650R v černé barvě s objemem 650cc a čtyřmi válci v řadě. Motorka byla udržována s maximální péčí, vždy skladována v garáži a pravidelně čištěna po každé jízdě. Má najeto přibližně 30 000 km a je stále v provozu. Zapsána byla v květnu 2020. S výkonem přes 100 koní je vybavena přímým výfukovým systémem a omyvatelným sportovním vzduchovým filtrem.
Motorka je ideální jak pro zábavu, tak pro cestování. Nedávno se vrátila z výletu do Německa/Rakouska s pasažérem a nebyly s ní žádné problémy. V její historii není žádná nehoda a nikdy nepadla.
Doplňky a příslušenství:
Motorka je v perfektním stavu a připravena na další dobrodružství.
2020
30.000 km
Včetně všech poplatků
Honda CB 650R ABS
Torino
Honda CB 650R ztělesňuje spojení moderní retrospektivy a minimalistického naked designu. Čisté linie kapotáže, decentní lak a kontrastní detaily dávají stroji osobitý výraz, který zaujme na českých silnicích i mezi kužely v městské dopravě.
Vzpružená jízdní pozice a ergonomické sedlo poskytují pohodlí i na delších trasách, aniž by se ztratila sportovní odezva. Jezdec má dostatek prostoru pro pohyb, přitom cítí živou zpětnou vazbu od podvozku.
Odhalený rám a subtilní kapotáž usnadňují přístup k nejdůležitějším komponentám při údržbě. Podsedlová část navíc nabízí diskrétní prostor pro drobný náklad nebo sportovní zadní sedlo bez narušení elegantní siluety motocyklu.
Hladký průběh výkonu dvouválce a okamžitá reakce na plyn dávají jezdci jistotu při rozjezdech z křižovatek i při rychlém předjíždění na okreskách. Motor se chová předvídatelně v celém rozsahu otáček.
Kompaktní konstrukce a nízká hmotnost motocyklu zaručují lehké a intuitivní manévrování v hustém provozu i při ladném průjezdu zatáčkami. Honda CB 650R přebírá iniciativu, stačí jen naznačit změnu směru.
Sportovní podvozek s vyváženým nastavením pružin a tlumičů pohltí výmoly i drobné nerovnosti českých cest, a přesto udrží tuhost v rychlých pasážích. Výsledkem je komfort na dlouhé trasy i radost z ostré jízdy.
Udělej odmontování bočních krytů motoru a prohlédni svary rámu a přechody svařenců, a dávej pozor na mikropukliny či korozi kolem hlavového složení, protože zanedbané spoje mohou vést k neklidnému chování řízení ve vyšších rychlostech.
Udělej synchronizaci škrticích klapek a několikrát zkoušej motor v různých režimech otáček, a dávej pozor na nerovnoměrný chod a cukání, protože chybné seřízení vstřikování odhalí právě nepravidelný tah v kritických situacích.
Udělej inspekci uchycení výfukových svodů u hlavy válců a dotáhni všechny svorníky, a dávej pozor na únik spalin nebo usazování sazí kolem přírub, protože poškozené těsnění či povolené šrouby snižují výkon a zvyšují vibrace.
Motocykly, které jste si nedávno prohlíželi