Moto je v bezvadném stavu, skutečně zábavná a dokonale funkční. Byla vždy uchovávána v garáži na zadním stojanu, bez jakýchkoliv pádů nebo nehod. Pravidelná údržba byla prováděna v Ducati Vicenza, kde byla i zakoupena. Doplňky zahrnují originální drátěná kola Ducati přetvořená na tubeless od specializované firmy, sportovní vzduchový filtr, LED blinkry určené pro scrambler a madla pro pasažéra. Pneumatiky mají ještě 90 % životnosti. Kompletní desmo servis byl proveden při 38 000 km.
2020
40.500 km
Ducati Scrambler je moderní retro naháč představený v roce 2015, inspirovaný volným duchem 60. let a navržený pro radost z jízdy po městě i lehčím terénu. Pohání ho vzduchem chlazený L-Twin o objemu 803 cm³ s rozvodem desmodromic a osmi ventily, jenž produkuje 53 kW (73 k) při 8 250 ot./min a 67 Nm při 5 750 ot./min. Šestistupňová převodovka s asistentem pro rychlé řazení a antihopping spojkou zajišťuje plynulý přenos výkonu i kontrolu motorové brzdy. Rám z chrom-molybdenových trubek ve stylu trellis využívá motor jako nosnou součást, doplněný plně nastavitelnou 41mm upside-down přední vidlicí a centrálním zadním tlumičem Sachs s 150 mm zdvihu. 17″ kola obouvají terénně-orientované pneumatiky Pirelli MT 60 RS, brzdy tvoří vpředu 330 mm kotouč s čtyřpístkovým třmenem Brembo a vzadu 245 mm kotouč, obojí s dvoukanálovým ABS a volitelnou trakční kontrolou. Digitální LCD přístroj, plně LED osvětlení, dva jízdní režimy (Road a Wet) a Ducati Traction Control doplňují základní elektronické asistence. S nádrží o objemu 13,5 l dosáhnete dojezdu kolem 200 km, sedlo ve výšce 790 mm a pohotovostní hmotnost 186 kg zaručují snadnou ovladatelnost, zatímco široká nabídka originálního příslušenství – od skleněných krytů nádrže přes vyhřívané gripy až po ochranné rámy – umožňuje personalizaci dle vkusu jezdce.
Včetně všech poplatků
Ducati Scrambler1100 sport pro
thiene