Na prodej je legendární motorka V4R v číslované verzi SPECIALE s číslem 3. Motorka má najeto pouze 1380 km a je v čistokrevné závodní konfiguraci s objemem 998 ccm a výkonem 162 kW. Tato panigale R je unikátní, protože ji řídí jezdec, nikoliv elektronika. Je vybavena suchou spojkou STM s označením, okruhovým podvozkem Ohlins NPX 25/30 a TTX36, užším rámem, a škrticími klapkami o průměru 52 mm. Mezi pokročilé technologické prvky patří GPS analyzátor, který měří a zobrazuje přechodné časy, maximální otáčky, rychlost zjištěnou GPS, úhly natočení a vychýlení. Systém také automaticky zaznamenává čas kola a další parametry, jako jsou otevření škrticí klapky, rychlost motorky, otáčky motoru, zvolený převodový stupeň a teplota motoru. Doplňky, které jsou součástí motorky, zahrnují: - Brzdová pumpa Brembo Racing 19RCS Corsacorta - Spojková pumpa Brembo Racing 19RCS - Závodní rychlořazení Domino Racing - Karbonové kryty rámu a dalších částí, jako jsou chladič, baterie a spojka - Závodní kotouče Brembo racing se červenými brzdovými destičkami - Karbonový zadní blatníček a kryt kolem zadního rámu - Kouřový plexi štít a kryt nádrže Evotech - Titanový stojánek Ducati Performance od Rizoma - Přepákování Rizoma a zrcátka Ducati Performance by Rizoma - Nerezové kryty výfuku Ducati Performance - Distanční podložka zadního kola a další součásti od CNC Racing, jako jsou titanové osy a matice Motorka je lakovaná v "magnesium" provedení od Vulturbike a je připravena pro opravdové závodníky i nadšence. Její hmotnost je pouze 172 kg a maximální otáčky dosahují až 16 500 ot/min, což z ní činí výjimečný kus.
2020
1.380 km
Včetně všech poplatků
Ducati Panigale V4R SPECIALE n°3
Říčky
Ducati Panigale V4 je vrcholný supersportovní motocykl uvedený v roce 2018, postavený kolem čtyřválcového Desmosedici Stradale V4 o objemu 1 103 cm³ s desmodromickým rozvodem, který dává 160,9 kW (218,8 k) při 13 000 ot./min a 124 Nm při 10 000 ot./min. Rám tvoří hliníkový perimeter se Symmetrical Hollow Swingarm, využívající motor jako nosnou součást, a je vepředu osazen 43mm plně stavitelnou Showa USD vidlicí (u verze V4 S Öhlins NPX s TiN povlakem) se 120 mm zdvihu, zatímco vzadu tlumí Sachs / Öhlins TTX36 se 130 mm zdvihu. Šestistupňová převodovka se suchou vícelamelovou spojkou a Ducati Quick Shift EVO zajišťuje okamžité změny převodů bez vypínání plynu. Brzdy Brembo – vpředu dva 330 mm kotouče s radiálními čtyřpístkovými třmeny Stylema, vzadu 245 mm kotouč – doplňuje náklonově citlivé ABS a Cornering Brake Control. 5″ barevný TFT displej s Ducati Multimedia Systemem, Bluetooth a možností záznamu telemetrie umožňuje plnou kontrolu nad daty i multimédii. Čtyři jízdní režimy (Race A, Race B, Sport, Street) se samostatným nastavením výkonu, motorové brzdy, trakční kontroly, řízení zadních kol a ABS EVO dávají jezdci svobodu přizpůsobit si chování motorky. Aerodynamické kapotáže s integrovanými winglety zvyšují přítlak, zatímco 16l nádrž, sedlo ve výšce 830 mm a pohotovostní hmotnost 204 kg vytvářejí ideální kompromis mezi stabilitou ve vysokých rychlostech a ovladatelností. Originální příslušenství od karbonových křídel až po sportovní výfuky Termignoni či vyhřívané gripy promění Panigale V4 v ultimátní traťový i silniční stroj.
Motocykly, které jste si nedávno prohlíželi