Na prodej je motorka Panigale V4S, rok výroby 2020, která prošla generální opravou motoru. Motorka je vybavena množstvím závodních dílů v hodnotě přibližně 18 tisíc eur. Byla pečlivě udržována a upravena tak, aby poskytovala maximální výkon a komfort. Doplňky zahrnují komplet v karbonu (kapoty, blatníky, kryty výfuku a kyvné vidlice), nový řetěz 520 DID, přepákování a řidítka Spider. Dále je osazena kompletním výfukem SC Project, suchou spojkou STM a rychlovýměnnou rozeto Sitta. Součástí výbavy jsou také závodní brýle IMA a ovládání zadní brzdy na řidítku. Na motorku bylo najeto celkem 15 tisíc km, přičemž 11 tisíc km bylo ujeto po silnici a 4 tisíce km na okruhu. Motor byl kompletně upraven a zahrnuje nová ložiska, písty, vodní pumpu a desmo servis. Pro pravidelnou údržbu byla používána pouze motoklubová olej Motul 300V, přičemž výměna oleje probíhá po každých dvou dnech. Motorka má německý technický průkaz a je třeba provést evidenční kontrolu a přihlášení.
2020
15.000 km
Ducati Panigale V4 je vrcholný supersportovní motocykl uvedený v roce 2018, postavený kolem čtyřválcového Desmosedici Stradale V4 o objemu 1 103 cm³ s desmodromickým rozvodem, který dává 160,9 kW (218,8 k) při 13 000 ot./min a 124 Nm při 10 000 ot./min. Rám tvoří hliníkový perimeter se Symmetrical Hollow Swingarm, využívající motor jako nosnou součást, a je vepředu osazen 43mm plně stavitelnou Showa USD vidlicí (u verze V4 S Öhlins NPX s TiN povlakem) se 120 mm zdvihu, zatímco vzadu tlumí Sachs / Öhlins TTX36 se 130 mm zdvihu. Šestistupňová převodovka se suchou vícelamelovou spojkou a Ducati Quick Shift EVO zajišťuje okamžité změny převodů bez vypínání plynu. Brzdy Brembo – vpředu dva 330 mm kotouče s radiálními čtyřpístkovými třmeny Stylema, vzadu 245 mm kotouč – doplňuje náklonově citlivé ABS a Cornering Brake Control. 5″ barevný TFT displej s Ducati Multimedia Systemem, Bluetooth a možností záznamu telemetrie umožňuje plnou kontrolu nad daty i multimédii. Čtyři jízdní režimy (Race A, Race B, Sport, Street) se samostatným nastavením výkonu, motorové brzdy, trakční kontroly, řízení zadních kol a ABS EVO dávají jezdci svobodu přizpůsobit si chování motorky. Aerodynamické kapotáže s integrovanými winglety zvyšují přítlak, zatímco 16l nádrž, sedlo ve výšce 830 mm a pohotovostní hmotnost 204 kg vytvářejí ideální kompromis mezi stabilitou ve vysokých rychlostech a ovladatelností. Originální příslušenství od karbonových křídel až po sportovní výfuky Termignoni či vyhřívané gripy promění Panigale V4 v ultimátní traťový i silniční stroj.
Včetně všech poplatků
Ducati Panigale V4S, 2020, motor čerstvě po GO
Červená Třemešná