Na prodej je legendární motorka V4R v číslované verzi SPECIALE s číslem 3. Motorka má najeto pouze 1380 km a je v čistokrevné závodní konfiguraci s objemem 998 ccm a výkonem 162 kW. Tato panigale R je unikátní, protože ji řídí jezdec, nikoliv elektronika. Je vybavena suchou spojkou STM s označením, okruhovým podvozkem Ohlins NPX 25/30 a TTX36, užším rámem, a škrticími klapkami o průměru 52 mm. Mezi pokročilé technologické prvky patří GPS analyzátor, který měří a zobrazuje přechodné časy, maximální otáčky, rychlost zjištěnou GPS, úhly natočení a vychýlení. Systém také automaticky zaznamenává čas kola a další parametry, jako jsou otevření škrticí klapky, rychlost motorky, otáčky motoru, zvolený převodový stupeň a teplota motoru. Doplňky, které jsou součástí motorky, zahrnují: - Brzdová pumpa Brembo Racing 19RCS Corsacorta - Spojková pumpa Brembo Racing 19RCS - Závodní rychlořazení Domino Racing - Karbonové kryty rámu a dalších částí, jako jsou chladič, baterie a spojka - Závodní kotouče Brembo racing se červenými brzdovými destičkami - Karbonový zadní blatníček a kryt kolem zadního rámu - Kouřový plexi štít a kryt nádrže Evotech - Titanový stojánek Ducati Performance od Rizoma - Přepákování Rizoma a zrcátka Ducati Performance by Rizoma - Nerezové kryty výfuku Ducati Performance - Distanční podložka zadního kola a další součásti od CNC Racing, jako jsou titanové osy a matice Motorka je lakovaná v "magnesium" provedení od Vulturbike a je připravena pro opravdové závodníky i nadšence. Její hmotnost je pouze 172 kg a maximální otáčky dosahují až 16 500 ot/min, což z ní činí výjimečný kus.
2020
1.380 km
Včetně všech poplatků
Ducati Panigale V4R SPECIALE n°3
Říčky
Ducati Panigale V4 přináší na silnici atmosféru závodního okruhu díky ostrým liniím kapotáže a výrazným aerodynamickým prvkům. Jeho design evokuje přímou linku mezi MotoGP a běžnou silnicí, přičemž každá křivka zdůrazňuje rychlost a přesnost.
Minimalistický vzhled s integrovanými křidélky působí technicky a současně elegantně. Panigale V4 vypadá jako socha z hliníku, kde každý plastový díl tvoří součást složité skládačky určené k maximalizaci výkonu.
Zvuk výfukového potrubí rezonuje pod sedlem s volbou každého tisíce otáček a umocňuje pocit bezprostředního spojení jezdce se strojem. Jízda na Panigale V4 tak není jen cestou do cíle, ale i zážitkem, který zůstává v paměti.
Přesná odezva na plyn a citlivé šasi dávají pocit neomezené kontroly i při vysoké rychlosti. Každé přitlačení plynové rukojeti znamená okamžitý nárůst tahu a precizní nájezd do zatáčky.
Výrazná aerodynamika s křidélky zvyšuje stabilitu vpředu i při razantním brzdění z rychlosti, takže se stroj chová klidně i v náročných pasážích. Setrvalá rovnováha oceníte zejména při průjezdu rychlými oblouky.
Elektronické jízdní režimy, kontrola trakce a komplexní ABS dávají možnost přizpůsobit chování motocyklu vlastním dovednostem a povětrnostním podmínkám. Výběrem módu ježdění se Panigale V4 snadno promění z ostré závodní bestie na stroj pro klidnou víkendovou vyjížďku.
Prohlédněte kapotáž a otestujte pružnost aerodynamických křídel (winglets), a dávejte pozor na mikropukliny a nerovnoměrné svary, které mohou ukazovat na tvrdé dopady nebo neodborné opravy.
Otestujte funkci quickshifteru a přepínejte jízdní režimy během zkušební jízdy, a sledujte zaseknutí při řazení a chybová hlášení na přístrojovém panelu, protože nekvalitní kabeláž či neaktuální firmware mohou zradit právě v nejnevhodnější chvíli.
Proklepněte servisní záznamy, zaměřte se na seřízení desmodromického ventilu a pravidelné aktualizace řídicí jednotky—záznamy o těchto úkonech jsou klíčové, protože zanedbání desmo údržby vede k hlučným ventilům a kolísavému chodu motoru.
Motocykly, které jste si nedávno prohlíželi