**Popis motorky: BMW S1000RR M-Verze** Tato BMW S1000RR M-Verze z modelového roku 2020 je čistokrevné závodní kolo, které není schváleno pro silniční provoz. S přibližně 7.600 km na tachometru je motor v originálním stavu. Motorka je perfektně upravená a vybavená mnoha kvalitními závodními díly od renomované značky alpha Racing. Mezi její špičkové doplňky patří: - Výfukový systém Akrapovic Evolution Line s dB Eater, který splňuje hlukové normy (Hockenheim, Nürburgring 98 dB). - Brzdové hadice Hel Racing pro zajištění maximální účinnosti brzdění. - Brzdové třmeny Brembo M4 a radiální brzdová pumpa Gale Speed pro vynikající ovládání a výkon brzdy. - Tlumič zadního kola Öhlins TTX36 pro optimální nastavení a odpružení. - Vidlice s uzavřenou cartridgí Öhlins pro skvělé jízdní vlastnosti a stabilitu. - Tlumič řízení Öhlins, který zvyšuje stabilitu při vysokých rychlostech. - Ochrana motoru na obou stranách GB Racing pro zvýšení bezpečnosti a ochranu motocyklu. Tato motorka je ideální volbou pro každého, kdo hledá vysoce výkonné závodní stroje s prvotřídními komponenty.
2020
7.600 km
BMW S 1000 RR je vrcholný supersportovní motocykl od BMW Motorrad, představený v roce 2009 jako první model značky vytvořený pro závodní okruhy i veřejné silnice. Jeho srdcem je kapalinou chlazený řadový čtyřválec o objemu 999 cm³ s DOHC rozvodem a elektronickým vstřikováním, poskytující 146 kW (199 k) při 13 500 ot./min a 113 Nm točivého momentu při 11 000 ot./min. Motor přenáší výkon prostřednictvím šestistupňové převodovky s anti-hopping spojkou a řetězovým koncovým převodem, volitelně doplněnou o rychlořazení Shift Assist Pro. Přední 45mm upside-down vidlice a zadní centrální tlumič jsou plně nastavitelné pro kompresi, odskok a předpětí, což zajišťuje precizní ovládání i při extrémních náklonech. Brzdový systém tvoří dvojice 320mm M kotoučů s čtyřpístkovými třmeny vpředu a 220mm kotouč vzadu, doplněné Race ABS Pro a dynamickou kontrolou trakce DTC. Elektronika zahrnuje režimy Rain, Sport a Race, volitelné Race Pro režimy s Launch Control a Pit Lane Limiter, ASC a možnost adaptivního tlumení DDC. Celodigitální TFT displej s barevným rozhraním a konektivitou Bluetooth/USB poskytuje přehled o jízdních datech, navigaci i nastavení asistentů. Aerodynamické winglety, karbonové kryty a sportovní štítek maximalizují přítlak a zlepšují chlazení při rychlostech přes 300 km/h. Výška sedla 814 mm, suchá hmotnost kolem 169 kg a objem nádrže 17 l kombinují agilitní charakter s dojezdem přibližně 250 km při spotřebě kolem 6 l/100 km. Díky dravému motoru, špičkovým asistentům a závodnímu podvozku je S 1000 RR považován za jeden z nejlepších superbiků na trhu.
Včetně všech poplatků
BMW S 1000 RR
Hückelhoven