**Popis motocyklu: Suzuki DL 650 V-Strom** Motocykl Suzuki DL 650 V-Strom z roku 2019 ve velmi dobrém stavu s nízkým nájezdem pouze 18 673 km. Tento univerzální motocykl vyniká snadnou ovladatelností a fantastickým točivým momentem, což z něj činí ideální volbu pro široké spektrum motorkářů. Motocykl je vybaven širokou škálou doplňků, které zvyšují jeho komfort a funkčnost. Mezi hlavní vybavení patří: - ABS a nastavitelné trakční systémy - Stojan, chrániče rukou, kamenný nárazník - Set ochranných rámů a potkávací světla - Rozšiřovač bočního stojanu a vyhřívání rukojetí - Nastavitelné větrné sklo Givi - 12 Voltová zásuvka a připojení pro TomTom - Navigační konzole nad přístrojovou deskou - Snížené stupačky pro lepší úhel kolene - Komfortní sedlo a kroužek na tankovou tašku - Boční kufrová sada originál Suzuki (otevírat/uzavírat lze klíčem) a topcase Motocykl se může pochlubit nejen estetickým vzhledem, ale také skvělým technickým stavem, který je podložen ověřenou servisní knihou a kompletními klíči. Díky komplexní výbavě a připravenosti na dlouhé cesty je tento V-Strom skvělou volbou pro každého, kdo si chce užít motorkářské dobrodružství.
2019
18.763 km
Včetně všech poplatků
Suzuki V-Strom 650Suzuki DL 650 V-Strom (Bomvol opties!)
MIDDELBURG
Suzuki DL 650 V-Strom se představil jako univerzální stroj schopný zvládnout jak hladký asfalt, tak lehčí šotolinu. Jeho vzhled s polovozděnou kapotáží a charakteristickým dvouokým světlometem působí sebejistě a připraveně na každou trasu.
Výrazné tvary palivové nádrže s integrovanými madly pro spolujezdce zdůrazňují praktičnost při delších cestách. Nastavitelný štítek účinně odvádí vítr mimo přilbu a zachovává čistou linku, aniž by narušoval sportovní dojem.
Vzpřímená jízdní pozice a úzký podsedlový prostor usnadňují ovládání ve městě i při zastávkách na pumpě. Stroj působí kompaktně, přitom poskytuje dostatek prostoru pro nohy i při rychlých průjezdech klikatými okreskami.
Při jízdě po dlouhých trasách oceníte pohodlné sedlo a ergonomicky tvarovaná řídítka, která minimalizují únavu rukou a zad. Díky tomu zůstává motorka komfortní i po stovkách kilometrů bez častých přestávek.
Lehký a přitom robustní podvozek s dostatečným zdvihem pružin efektivně pohlcuje díry i štěrk. Řazení keramikou potažených pístků v předních brzdách zaručuje precizní zastavení, ať už jedete po suchu nebo v dešti.
Vyšší světlá výška a pevné kryty motoru umožňují překonat nerovnosti a brodění menších kaluží bez obav. Stabilita při rychlých rovinkách i jistota v pomalých manévrech dělají z V-Stromu skutečný all-rounder.
Podívejte se na upevnění předního štítku a šroubové spoje kapotáže – uvolněné nebo poškozené panty mohou při vyšších rychlostech vibrovat a snižovat ochranu proti větru, takže dejte pozor na praskliny v plastu a opotřebené těsnicí lišty.
Odklopte boční kryty a vyjměte palivový filtr, a zároveň sledujte případné usazeniny a praskliny ve vstřikovacích hadicích, protože zanedbaná výměna může vést k trhání toku paliva a neklidnému chodu motoru.
Otočte kulovým spínačem ABS a zastavte silně ve dvou různých režimech brzdění, a sledujte reakci kontrolky a zpětnou vazbu brzd – nevyvážená odezva levé a pravé brzdy nebo blikající indikátor mohou odhalit problémy s tlakem v brzdovém okruhu.
Motocykly, které jste si nedávno prohlíželi