Na prodej je italský skůtr značky Piaggio Vespa, model Primavera S 125, vyrobený v červnu 2019. Skůtr má najeto 11.471 km a jeho technický stav je velmi dobrý. Je vybaven moderním barevným 4,3palcovým TFT displejem, který je možné propojit s chytrým telefonem, díky čemuž můžete snadno sledovat příchozí zprávy a hovory. Motor tohoto skůtru je vzduchem chlazený jednoválec se čtyřmi ventily na válec a zdvihovým objemem 124,5 ccm. Největší výkon činí 7,9 kW (11 k) při 7700 ot/min a točivý moment dosahuje 10,4 Nm při 6000 ot/min. Skůtr je také vybaven LED světlomety vpředu i vzadu, což zajišťuje lepší viditelnost a bezpečnost při jízdě. Pneumatiky mají rozměry 110/70 R12 vpředu a 120/70 R12 vzadu. Skůtr má rozvor 1340 mm a výšku sedla nad zemí přibližně 790 mm, což z něj činí pohodlný prostředek pro jezdce různé výšky. Provozní hmotnost skůtru je 130 kg a má objem palivové nádrže 8 litrů, což zajišťuje dostatečný dojezd. Vzhledově se skůtr prezentuje v atraktivní červené barvě Rosso Profondo. Skůtr má novou technickou kontrolu na 4 roky a nedávno byly vyměněny pneumatiky a olej včetně olejového filtru, což přispívá k jeho spolehlivosti a připravenosti na jízdu.
2019
11.471 km
Včetně všech poplatků
Piaggio Vespa Primavera S 125 iGet, r.v. 2019
Třibřichy
Piaggio Vespa Primavera je moderní městský skútr vyráběný pod značkou Vespa od roku 2013 jako nástupce modelu LX. Design čerpá inspiraci z legendární “Primavery” z roku 1967, přičemž zachovává charakteristické lisované ocelové monokokové šasi s nosnou karoserií a nadčasové tvary štítu i blatníků.
Pohání jej vzduchem chlazený jednoválcový čtyřventilový motor i-get o objemu 124,7 cm³ s elektronickým vstřikováním, který poskytuje výkon 7,8 kW (10,6 k) při 7 700 ot./min a točivý moment 10,4 Nm při 6 000 ot./min. Přenos zajišťuje plynulá variátorová převodovka (CVT), jež nabízí plynulou akceleraci bez manuálních řazení.
Podvozek sestává z jednoramenného předního zavěšení s vinutou pružinou a hydraulickým tlumičem (zdvih 90 mm) a zadního tlumiče se samonosnou pružinou (zdvih 85 mm). Kola o průměru 11″ (110/70 R11 vpředu, 120/70 R11 vzadu) spolu s předním kotoučem 200 mm vybaveným jednostupňovým třmenem a integrovaným ABS poskytují bezpečnou a stabilní jízdu i v hustém městském provozu.
Výška sedla 780 mm a suchá hmotnost kolem 130 kg zaručují snadné dosažení země i agilní ovladatelnost v zácpách. Pod sedačkou se nachází 16,6 l úložného prostoru pro helmu a drobnosti, přední přihrádka skrývá USB-port pro nabíjení. Moderní LED potkávací světlo, digitální LCD displej a praktické doplňky jako dálkové otvírání sedadla a možnost propojení se smartphonem skrze aplikaci Vespa MIA podtrhují pohodlí a styl tohoto ikonického skútru.
Motocykly, které jste si nedávno prohlíželi