Motorka MG V85TT je ve velmi dobrém stavu a byla pravidelně udržována s maximální péčí. S nedávnou výměnou oleje (Motul 7100) se tak můžete spolehnout na optimální výkon, přičemž olej byl měněn po každých 5 000 km. Před 2 000 km byla motorka obutá na nové pneumatiky Metzler Tourance Next 2, které zajistí skvělou trakci a stabilitu. Mezi hlavní doplňky patří: - Vyhřívané rukojeti pro komfort při jízdě v chladnějším počasí. - Turistické plexi Puig s deflektorem, které zajišťuje lepší aerodynamiku a ochranu před větrem. - Výfukový systém zahrnující svody Mistral Big Bore a sportovní katalyzátor Mistral pro lepší výkon. - Výfuk Zard, který přidává sportovní zvuk a zlepšuje vzhled přídavné výbavy. - Boční originální kufry a dodatečně zakoupený top case pro dostatek úložného prostoru. - Centrální stojan pro snadné parkování a servis. - Zakázkové gelové sedlo od Rutana pro zvýšení pohodlí. - Padací rámy motoru a ochrana kardanu pro bezpečnost při jízdě. - Nová baterie a nové kryty předního a zadního blatníku. - Neoriginální mlhová světla, která jsou homologována a připojena k originálnímu připravenému systému, takže fungují na originální přepínač. - CNC hrdlo sání a DNA vzduchový filtr od Mistralu pro zlepšení proudění vzduchu. Motorka má lehce odřený levý kufr, jinak je v excelentním stavu. Co se týče motoru a jízdních vlastností, všechno je v perfektním stavu. K motocyklu jsou k dispozici také originální svody, výfuk a katalyzátor i plexi.
2019
38.000 km
Včetně všech poplatků
Moto Guzzi V85 TT
Plzeň 3-Jižní Předměstí x)
Moto Guzzi V85 TT je středně těžké cestovní enduro inspirované legendárními stroji sedmdesátých let, jehož název “TT” (Tutto Terreno) znamená všeterén. Pohání jej nově vyvinutý vzduchem chlazený dvouválec v uspořádání 90° V o objemu 853 ccm s ohv rozvodem a dvěma ventily na válec, který díky titanovým sacím ventilům a variabilnímu časování nabízí výkon 59 kW (80 k) při 7 750 min⁻¹ a točivý moment 80 Nm už od 5 000 min⁻¹. Síla se přenáší šestistupňovou převodovkou na zadní kolo přes jedinečný kardanní systém, čímž se minimalizují servisní náklady a zvyšuje spolehlivost. Podvozek tvoří ocelový trubkový rám s vyjímatelným motorem jako nosným prvkem, vpředu 41 mm USD vidlice se 170 mm zdvihu a vzadu jednoramenné kyvné rameno se stejným zdvihem a nastavitelným předpětím. Kola se spodními drátovými paprsky mají rozměry 19″ vpředu (110/80) a 17″ vzadu (150/70), na nichž jsou obuty terénní bezdušové pneumatiky. Brzdný výkon obstarávají vpředu dva 320 mm kotouče s radiálními čtyřpístkovými třmeny Brembo a vzadu jeden 260 mm kotouč. Pohodlí a kontrolu v každé situaci zajišťuje 5″ barevný TFT displej, plné LED osvětlení, čtyři jízdní režimy (Road, Sport, Rain, Off-road), ABS Cornering, trakční kontrola, šestiosá inerciální platforma a tempomat. S výškou sedla 830 mm, suchou hmotností 208 kg a nádrží o objemu 21 l se V85 TT hodí jak na dálkové silniční výpravy, tak na lehčí terénní dobrodružství.
Motocykly, které jste si nedávno prohlíželi