Motorka je ve velmi dobrém stavu, s celkovým nájezdem přibližně 33 000 km a po velkém servisu, který proběhl při 30 000 km. Pochází z ČR a je 2. majitelem. Výbava zahrnuje: - 2x klíč a uživatelský manuál v češtině - centrální stojan a rozšíření bočního stojanu - vyhřívané rukojeti a gelové sedlo s vyhříváním i pro spolujezdce - vyšší štít se stavitelným deflektorem a přední blatníček Pyramid - držák na navigaci (mobil) RAM a nabíjecí zásuvku USB (2x) - Y svod a homologační svody včetně koncovky Mistral s vyjímatelným DB killerem, přičemž jsou k dispozici i kompletní originální svody, kat a koncovka - zadní plotna nosiče a držáky bočních kufrů - Topcase a 2 boční hliníkové kufry Hepco a Becker, všechny uzamykatelné - nosiče na další zavazadla na všech třech víkách kufrů a držák na láhev na Topcase - ochranný rám motoru (HaB) a kardanu - 2x náhradní zesílená duše a 1x nová baterie, včetně montpák - pojizdný manipulační pojezd pod centrální stojan Motorka je připravena na další dobrodružství, ve skvělém technickém stavu. STK platná do května 2027.
2019
33.000 km
Včetně všech poplatků
Moto Guzzi V85 TT
Pardubice-Staré Město
Moto Guzzi V85 TT je středně těžké cestovní enduro inspirované legendárními stroji sedmdesátých let, jehož název “TT” (Tutto Terreno) znamená všeterén. Pohání jej nově vyvinutý vzduchem chlazený dvouválec v uspořádání 90° V o objemu 853 ccm s ohv rozvodem a dvěma ventily na válec, který díky titanovým sacím ventilům a variabilnímu časování nabízí výkon 59 kW (80 k) při 7 750 min⁻¹ a točivý moment 80 Nm už od 5 000 min⁻¹. Síla se přenáší šestistupňovou převodovkou na zadní kolo přes jedinečný kardanní systém, čímž se minimalizují servisní náklady a zvyšuje spolehlivost. Podvozek tvoří ocelový trubkový rám s vyjímatelným motorem jako nosným prvkem, vpředu 41 mm USD vidlice se 170 mm zdvihu a vzadu jednoramenné kyvné rameno se stejným zdvihem a nastavitelným předpětím. Kola se spodními drátovými paprsky mají rozměry 19″ vpředu (110/80) a 17″ vzadu (150/70), na nichž jsou obuty terénní bezdušové pneumatiky. Brzdný výkon obstarávají vpředu dva 320 mm kotouče s radiálními čtyřpístkovými třmeny Brembo a vzadu jeden 260 mm kotouč. Pohodlí a kontrolu v každé situaci zajišťuje 5″ barevný TFT displej, plné LED osvětlení, čtyři jízdní režimy (Road, Sport, Rain, Off-road), ABS Cornering, trakční kontrola, šestiosá inerciální platforma a tempomat. S výškou sedla 830 mm, suchou hmotností 208 kg a nádrží o objemu 21 l se V85 TT hodí jak na dálkové silniční výpravy, tak na lehčí terénní dobrodružství.
Motocykly, které jste si nedávno prohlíželi