**Popis motocyklu** Na prodej je motocykl Guzzi V7 III Special z roku 2019, který má najeto pouhých 13 000 km. Motocykl byl zakoupen jako použitý v dubnu 2024 v Rapallu, a servisní prohlídka byla provedena na 10 000 km v dubnu 2025. Je stále v provozu a je ve výborném stavu s krásnou červenou metalízou. Pneumatiky Dunlop Arrowmax mají najeto pouze 4 000 km. Guzzi V7 III Special je vybaven různými doplňky v hodnotě přes 1 000 €, mezi kterými je centrální stojan, ochranný rám, nosič s podpěrou pro kufr a ručně vyrobené madla pro spolujezdce. Motocykl disponuje také vysokým kouřovým plexisklem Givi A34 a dalším plexisklem Givi airflow pro pohodlnější jízdu na dálnici, které zvyšuje aerodynamiku a šetří palivo. Má také brašnu na nářadí na vidlici se zámkem a velmi pohodlnou rukojeť pro snadné zvedání na centrální stojan. Mezi dalšími možnými doplňky jsou rámy bočních kufrů Givi PL8201 Monokey a tuhé kufry Trekker 33 Monokey se čtyřmi sadami klíčů pro jednotnou klíčovou soustavu. Motocykl je rovněž vybaven chromovaným originálním zadním madlem. Motocykl je k vidění v oblasti Piossasco a je k dispozici pro zkoušku i kontrolu od důvěryhodného mechanika.
2019
13.000 km
Moto Guzzi V7 je nadčasový retro motocykl, který spojuje klasický italský design s moderní technikou. Pro rok 2025 je dostupný ve verzích V7 Stone, V7 Special a V7 Sport. Pohání ho vzduchem chlazený dvouválcový motor do V o objemu 853 cm³ s příčným uložením, kompresním poměrem 10,5 : 1 a výkonem 67,3 k (49,5 kW) při 6 900 ot./min. Maximální točivý moment činí 79 Nm při 4 400 ot./min. Palivový systém tvoří elektronické vstřikování Marelli MIU, řízené systémem Ride-by-Wire. Převodovka je šestistupňová manuální, spojka vícekotoučová mokrá s mechanickým ovládáním. Sekundární převod zajišťuje kardanový hřídel.
Rám tvoří dvojitá kolébková konstrukce z oceli, zadní kyvná vidlice je rovněž ocelová. Přední odpružení zajišťuje 40mm teleskopická vidlice, zadní dvojice tlumičů s nastavitelným předpětím. Brzdy tvoří vpředu 320mm kotouč s čtyřpístkovým třmenem Brembo, vzadu 260mm kotouč s dvoupístkovým třmenem. ABS je dvoukanálové, verze Sport navíc nabízí náklonově citlivé ABS a kontrolu trakce s šestiosou IMU jednotkou.
Motocykl je osazen 18″ předním a 17″ zadním kolem s pneumatikami 100/90-18 vpředu a 130/80-17 vzadu. Výška sedla činí 780 mm, světlá výška 180 mm, rozvor 1 440 mm a pohotovostní hmotnost 218 kg. Palivová nádrž má objem 21 l, spotřeba se pohybuje kolem 4,5 l/100 km, což umožňuje dojezd přes 400 km.
Elektronická výbava zahrnuje TFT displej (verze Sport), digitální přístrojovku (Stone/Special), LED osvětlení s DRL ve tvaru orla, tempomat, USB port a jízdní režimy (Road / Rain / Sport). Design zůstává věrný tradici Moto Guzzi – s válci vystupujícími do stran, elegantními liniemi a ikonickým logem. V7 je ideální volbou pro jezdce, kteří hledají stylový, pohodlný a charismatický motocykl s duší Mandella del Lario.
Včetně všech poplatků
Moto Guzzi V 7III Special
Piossasco