Honda CMX 500 Rebel z roku 2019 s najetými 22 tisíci kilometry je v perfektním stavu. Motorka má jednoho majitele, byla zakoupena v Honda K2 moto a je dodávána se dvěma klíči, servisní knihou, manuálem a doklady od servisů. Můžete ji řídit s řidičským oprávněním A2. V originálním stavu je motorka vybavena doplňkovými brašnami SW-Motech, vyhřívanými gripy a ukazatelem zařazeného rychlosti GIPRO. Před dalším servisem, který je naplánován na 20 tisíc kilometrů (náplně, vzduchový filtr, řetězová sada), je motorka připravena na jízdu. Pneumatiky jsou v dobrém stavu a motorka nevyžaduje žádné investice. Technická kontrola je platná do dubna 2029.
2019
22.000 km
Včetně všech poplatků
Honda CMX500 Rebel, možnost splátek a protiúčtu
Praha 10
Honda Rebel 500 v sobě spojuje klasický cruiserový styl s moderním nádechem minimalistického designu. Nízké sedlo a úzký profil stroje vytvářejí kompaktní dojem, který skvěle doplňuje elegantní tvary nádrže a chromované detaily.
Motocykl osloví jezdce, kteří hledají pohodlný posed bez zbytečných výstřelků. Rebel 500 působí nenuceně klidně, ale jeho čisté linie a decentní dekorace naznačují připravenost na každodenní vyjížďky i delší cesty po českých silnicích.
Viditelná stavba rámu a jednoduché kapotážní prvky usnadňují přístup k údržbě, takže i méně zkušení majitelé zvládnou základní servisní úkony doma. Rebel 500 tak nabízí styl a praktičnost v jednom balení.
Pohodlná vzpřímená jízdní pozice a nízké těžiště poskytují pocit jistoty v sedle, ať už projíždíte městskou džunglí, nebo se vydáte na klikaté okresky. Široká řídítka umožňují lehké manévrování i v kolónách aut.
Paralelní dvouválec dodává plynulý tah v nízkých otáčkách, což oceníte při rozjezdech na semaforech i při předjíždění s omezenou viditelností. Rebel 500 reaguje příjemně předvídatelně a bez zbytečných rázů.
Lehká konstrukce a kompaktní rozměry dělají z Rebelu ideální stroj pro začínající jezdce i ostřílené nadšence, kteří chtějí kombinovat elegantní vzhled s městskou hbitostí a turistickým komfortem.
Sejměte sedlo a prohlédněte uchycení zadních tlumičů a rámových silentbloků, a dávejte pozor na opotřebované gumové vložky a praskliny v držácích, protože vadné silentbloky se projeví vibracemi a sníženou stabilitou.
Otevřete boční kryty a zkontrolujte kabeláž k přístrojové desce a spínač bočního stojanu, a dávejte pozor na korodované konektory a uvolněné šrouby, protože vadný kontakt může vést k nečekanému vypnutí motoru nebo poruše přístrojů.
Prohlédněte stav pryžových návleků páček a koncovek řídítek, utáhněte upevňovací šrouby a sledujte opotřebení gumových částí – opotřebené návleky mohou snížit kontrolu a komfort při jízdě.
Motocykly, které jste si nedávno prohlíželi