Prodáváme garážovanou Hondu Forza 300, typ NFO8 (motor typ NFO7E) v šedo-černém provedení, vyrobenou v roce 2019. Motorka je v TOP stavu a prošla důkladnou údržbou, včetně výměny motorového oleje a filtru, převodového oleje, chladící kapaliny, brzdové kapaliny, brzdových destiček a zapalovací svíčky. Má nainstalován vzduchový filtr K&N HA-3011 a variátor Malossi Multivar MHR 2000. Součástí motorky je také nová motobaterie YUASA YTZ10S. Motorka má najeto 22 920 km a je v perfektním stavu, nikdy nehavarovaná a bez jakéhokoli poškození. Lak a vzhled motocyklu byly pravidelně ošetřovány kosmetikou Meguiar's. Honda Forza je vybavena značkovými doplňky, jako je originální kovový palubní držák, vrchní kufr s chrom nápisem HONDA, ochrana blatníku, přepravní navigátor IPS 5“ a moto kamera s nočním viděním. Dále má nastavitelné plexi štít, přídavné plexi chrániče rukou a reflexní polepy na kolech a ráfcích. Na kapotáži a stupačkách jsou umístěny vinylové polepy Honda a 3D nápisy FORZA. K dispozici je také servisní knížka a uživatelská příručka. Motorka je určena pro vážného zájemce, který ocení jak její technický stav, tak i jeho vzhled.
2019
22.920 km
Včetně všech poplatků
Honda Forza 300 (NF08) 2019-TOP stav,Tuning,včetně doplňků
Luštěnice
Honda Forza 300 je prémiový sportovně-GT skútr střední třídy, navržený pro městské dojíždění i výkonnou jízdu na silnici. Pohání jej kapalinou chlazený jednoválec SOHC o objemu 279 cm³ se čtyřmi ventily na válec, elektronickým vstřikováním PGM-FI a kompresním poměrem 10,5 : 1, který poskytuje 18,1 kW (25 k) při 7 000 ot./min a 27,5 Nm při 5 750 ot./min. Přenos síly zajišťuje plynule měnitelná převodovka Honda S-Matic CVT s odstředivou suchou spojkou, rám tvoří ocelová trubková konstrukce. Podvozek doplňuje 33 mm teleskopická vidlice se zdvihem 110 mm vpředu a dva nastavitelné zadní tlumiče se zdvihem 94 mm. Brzdný systém sestává z předního 256 mm plovoucího kotouče s dvoupístkovým třmenem Nissin a zadního 240 mm kotouče s jednokusým třmenem, obojí s kombinovaným ABS a systémem ESS pro nouzové brzdění. Skútr stojí na 13″ kolech (110/90-13 vpředu, 140/70-13 vzadu), má výšku sedla 780 mm, světlou výšku 135 mm a rozvor 1 510 mm. Palivová nádrž o objemu 11,5 l a průměrná spotřeba kolem 2,7 l/100 km umožňují dojezd až 425 km. Pohotovostní hmotnost 189 kg vytváří ideální rovnováhu mezi obratností a stabilitou. Komfortní výbava obsahuje elektronicky nastavitelný čelní štít o 140 mm, Smart Key, Honda Selectable Torque Control (HSTC), podsvícené analogovo-digitální přístroje s LCD, plné LED osvětlení, podsedadlový prostor pro integrální přilbu a možnost volitelného 45 l horního kufru.
Motocykly, které jste si nedávno prohlíželi