Na prodej je spolehlivý skútr s najetými 53 tisíci km. Jsem druhý majitel, skútr byl zakoupen v České republice u Honda Jarov. První majitel pravidelně servisoval a měnil olej a další kapaliny, což je doloženo servisní knížkou a manuálem. Skútr má menší šrám na laku vepředu, který vznikl při špatném zavření garážových vrat, a pravé zrcátko má rozviklaný kloub, který byl dočasně opraven izolepou. Servisní údržbu jsem nadále prováděl od roku 2024, zahrnující instalaci variátoru Malosi u ScooterTuning, výměnu brzd v létě 2024, seřízení ventilů a kompletní generálku. Podle vyjádření servismana z Bikersfield je vnitřek motorky jako nový. Nové pneumatiky Mitas byly nasazeny na jaře 2025 a vykazují lepší přilnavost než originální Michelin. V odkládacím prostoru pod řídítky je připravena díra na kabel dobíjení k držáku telefonu. K dispozici je i možnost ponechání již nainstalovaného držáku s bezkontaktním dobíjením QuadLock Mag Safe (doklady o zakoupení jsou k dispozici). Funkční výsuvné plexi bylo vylepšeno o posuvné plexi z hliníku, které snižuje vítr při jízdě. Dále byly přidány ofuky na řídítkách pro pohodlnější jízdu v chladnějším počasí a za deště. Zrcátka byla vyměněna za větší verze pro lepší výhled, přičemž originální lze snadno sundat v případě zájmu.
2019
53.000 km
Honda Forza 125 je prémiový sportovně-GT skútr navržený pro každodenní městské dojíždění i delší víkendové výlety. Pohání jej kapalinou chlazený jednoválec SOHC enhanced Smart Power+ (eSP+) o objemu 124,9 cm³ se čtyřmi ventily na válec, elektronickým vstřikováním PGM-FI a kompresním poměrem 11,5 : 1, který dává 10,7 kW (14,6 k) při 8 750 ot./min a 12,3 Nm při 6 500 ot./min. Převod zajišťuje automatická převodovka CVT s odstředivou spojkou a klínovým řemenem, rám tvoří pevná ocelová trubková konstrukce. Přední odpružení obstarává 33 mm teleskopická vidlice se 89 mm zdvihu, vzadu dva pružinové tlumiče pro zdvih 79 mm, které poskytují komfort i při vyšších rychlostech. Brzdný systém sestává z předního 256 mm kotouče s dvoupístkovým třmenem Nissin a zadního 240 mm kotouče, doplněný dvoukanálovým ABS a Honda Selectable Torque Control (HSTC) pro optimální trakci. Skútr stojí na 15″ hliníkovém kole vpředu (120/70-15) a 14″ vzadu (140/70-14), výška sedla je 780 mm, světlá výška 145 mm a rozvor 1 510 mm. Palivová nádrž pojme 11,7 l, spotřeba se drží kolem 2,4 l/100 km, což při průměrném dojezdu až 490 km zaručuje minimální počet zastávek na čerpací stanici. Pohotovostní hmotnost 164 kg vytváří ideální rovnováhu mezi obratností ve městě a stabilitou na otevřené silnici. Komfort doplňuje pětipalcový plně barevný TFT displej s technologií Honda RoadSync, kompletní LED osvětlení, elektronicky nastavitený přední štít o 180 mm, systém ESS pro varování následujících vozidel při prudkém brzdění, Smart Key, 12V USB-C zásuvka a podsedadlový úložný prostor pojmoucí dvě integrální přilby.
Včetně všech poplatků
Honda Forza 125, r.v. 2019
Praha 5