Na prodej je motorka s nájezdem 21 500 km a rokem výroby 2019. Motorka má drobné provozní oděrky, které jsou běžné u užívaných strojů, ale plně si zachovává svou funkčnost a výkon. K dispozici jsou také doplňky, které zvyšují komfort jízdy. Tato motorka je ideální volbou pro všechny, kteří hledají spolehlivého společníka na silnici.
2019
21.500 km
Včetně všech poplatků
Honda Afrika twin 1000 adventure sports Dct
Kunštát
Honda CRF 1000 L Africa Twin staví na tradici dobrodružných motocyklů s volným duchem, které se nezaleknou ani nejdrsnějších tras. Ostré tvary kapotáže nad předním kolem a robustní rám naznačují připravenost na výpravy daleko za hranice asfaltu.
Vzpřímená jízdní pozice a prostorné sedlo nabízejí maximální komfort bez kompromisů na ovladatelnosti. Nastavitelný čelní štítek účinně chrání před větrem a umožňuje hladké přechody mezi městem, okreskami i štěrkovými cestami.
Přehledný digitální kokpit s logickým uspořádáním údajů dává jezdci veškeré informace na dosah oka. Díky modulárnímu systému příslušenství si Afrika Twin snadno přizpůsobíte pro krátké výlety i vícedenní expedice.
Lehký a přesto pevný rám spolu s dlouhým zdvihem odpružení přinášejí jistotu v zatáčkách i na hrbolatých cestách. Každý manévr je plynulý a přesný, ať už jedete klidnou dálnicí, nebo měníte směr na kamenité cestě.
Jednoduché přepínání jízdních režimů umožňuje rychle přizpůsobit chování motocyklu aktuálním podmínkám. Vystřídáte-li režimy Tour, Gravel nebo Urban, pocítíte optimální dávkování výkonu a asistence bez nutnosti zastavovat.
Vysoký posed a ergonomie řídítek minimalizují únavu i po několika stovkách kilometrů. S Afrikou Twin zažijete komfort sportovního naháče i stabilitu dobrodružného endura v jednom stroji.
Otestujte přepínání jízdních režimů a vyzkoušejte rychlé přechody mezi Tour a Gravel módem, a dávejte pozor na prodlevy nebo varovné hlášky na displeji, protože mohou signalizovat problémy s elektronikou nebo zanesené konektory.
Odšroubujte kryt motoru a důkladně prohlédněte ochranné plechy pod motorem, a sledujte promáčknutí či sváry, které ukazují na tvrdé zacházení v terénu a mohou znamenat nutnost výměny drahých dílů.
U modelů vybavených dvouspojkovou převodovkou DCT vyzkoušejte automatické i manuální řazení při nízké rychlosti a prudkých akceleracích, a pozor na hlučné „klapání“ nebo zadrhávání při podání řadicího požadavku, protože servis DCT jednotky je náročný a drahý.
Motocykly, které jste si nedávno prohlíželi