Na prodej je Honda CB650R z roku 2019, která je ve výborném stavu a nebyla bouraná. Motorka má najeto 22 tisíc kilometrů a je vedená v servisní knížce. Byla zakoupena v České republice. Pneumatiky mají ještě 80 % zbytkové hloubky. K motocyklu patří dva klíče a nový originální štítek proti větru. Tento krásný stroj je vynikající pro jízdu a nabízí možnost snížit výkon na 35 kW u autorizovaného servisu Honda za poplatek 6 tisíc. Důvodem prodeje je nedostatek času na ježdění.
2019
22.000 km
Včetně všech poplatků
Honda CB650R
Straky
Honda CB 650R ztělesňuje spojení moderní retrospektivy a minimalistického naked designu. Čisté linie kapotáže, decentní lak a kontrastní detaily dávají stroji osobitý výraz, který zaujme na českých silnicích i mezi kužely v městské dopravě.
Vzpružená jízdní pozice a ergonomické sedlo poskytují pohodlí i na delších trasách, aniž by se ztratila sportovní odezva. Jezdec má dostatek prostoru pro pohyb, přitom cítí živou zpětnou vazbu od podvozku.
Odhalený rám a subtilní kapotáž usnadňují přístup k nejdůležitějším komponentám při údržbě. Podsedlová část navíc nabízí diskrétní prostor pro drobný náklad nebo sportovní zadní sedlo bez narušení elegantní siluety motocyklu.
Hladký průběh výkonu dvouválce a okamžitá reakce na plyn dávají jezdci jistotu při rozjezdech z křižovatek i při rychlém předjíždění na okreskách. Motor se chová předvídatelně v celém rozsahu otáček.
Kompaktní konstrukce a nízká hmotnost motocyklu zaručují lehké a intuitivní manévrování v hustém provozu i při ladném průjezdu zatáčkami. Honda CB 650R přebírá iniciativu, stačí jen naznačit změnu směru.
Sportovní podvozek s vyváženým nastavením pružin a tlumičů pohltí výmoly i drobné nerovnosti českých cest, a přesto udrží tuhost v rychlých pasážích. Výsledkem je komfort na dlouhé trasy i radost z ostré jízdy.
Udělej odmontování bočních krytů motoru a prohlédni svary rámu a přechody svařenců, a dávej pozor na mikropukliny či korozi kolem hlavového složení, protože zanedbané spoje mohou vést k neklidnému chování řízení ve vyšších rychlostech.
Udělej synchronizaci škrticích klapek a několikrát zkoušej motor v různých režimech otáček, a dávej pozor na nerovnoměrný chod a cukání, protože chybné seřízení vstřikování odhalí právě nepravidelný tah v kritických situacích.
Udělej inspekci uchycení výfukových svodů u hlavy válců a dotáhni všechny svorníky, a dávej pozor na únik spalin nebo usazování sazí kolem přírub, protože poškozené těsnění či povolené šrouby snižují výkon a zvyšují vibrace.
Motocykly, které jste si nedávno prohlíželi