Ducati Monster 821 (2019, po faceliftu) v ikonické žluté barvě je pečlivě udržovaná motorka ve špičkovém stavu. Celkově najeto 19 500 km, přičemž byla vždy garážována a nikdy nejezdila v dešti. Přes zimu byla uložena pod plachtou v suchu. Motorka byla pravidelně servisována dle plánu Ducati a ježděna klidným tempem, nikdy nebyla na okruhu.
Všechny důležité komponenty byly pravidelně kontrolovány a měněny, včetně pneumatik, kotoučů, destiček, řetězové sady, brzdové kapaliny, oleje a filtru. Rozvodový řemen byl preventivně vyměněn dle doporučení výrobce a motorka má novou baterii.
K dispozici je také servisní kniha a veškerá originální dokumentace.
Technické údaje:
Příslušenství:
Motorka je připravená na sezónu a nevyžaduje žádné investice. Prodává se z důvodu nedostatku času a hledá nového majitele, který ji ocení jako srdcovou záležitost.
2019
19.500 km
Včetně všech poplatků
Ducati Monster 821
Žatec
Ducati Monster je esencí italského minimalismu na dvou kolech – odhalený trubkový rám kontrastuje s hladkými liniemi nádrže a kapotáže, čímž vzniká sochařský kousek připravený na každou silnici.
Úzký profil a nízké těžiště přinášejí výjimečnou obratnost v městském provozu i jistotu v prudkých zatáčkách na venkovských silnicích. Monster má nenucený výraz, který zaujme každého, kdo projede kolem.
Každý nádech plynu doprovází dunivý zvuk výfuku a okamžitá odezva na plyn, jež umocňují pocit přímého spojení mezi jezdcem a strojem. Jízda na Monsteru znamená intenzivní zážitek od startu až do cíle.
Citlivá a přímá odezva na plyn umožňuje plynulá předjíždění i svižné změny směru v kolonách i na klikatých okreskách. Monster reaguje i na sebemenší pohyb rukojetí, což zvyšuje důvěru v manévrování.
Vzpřímená jízdní pozice a ergonomie sedla nabízejí dostatek pohodlí pro delší přesuny, aniž by obětovaly sportovní charakter. I po stovkách kilometrů v sedle zůstává jízda dynamická a komfortní zároveň.
Lehká stavba a vyvážený rám zajišťují stabilitu i na nerovném povrchu. Monster zvládne hravě nejen asfalt, ale i drobné nerovnosti, aniž by jezdec ztratil pocit kontroly nad strojem.
Prohlédněte sváry trubkového rámu kolem hlavy řízení a pod sedlem, a dejte pozor na mikropukliny a rezavé stopy, které mohou naznačovat předchozí pády nebo neodborné svařování.
Otestujte chod desmodromického ventilového mechanismu a hlídejte nerovnoměrné klepání při volnoběhu, a současně všímejte si opotřebení v oblasti hlavy válců, kde se zanedbané seřízen�� ventilů projeví hlučným chodem a sníženým tahovým výkonem.
Prozkoumejte výfukové koleno a spoje trubek u tlumiče, a sledujte změny barvy na svarech a uvolněné úchyty, protože praskliny či deformace výfuku mohou vést k úniku spalin a zvýšené hlučnosti.
Motocykly, které jste si nedávno prohlíželi