Ducati Monster 821 (2019, po faceliftu) je pečlivě udržovaná motorka ve skvělém stavu, v ikonické žluté barvě. V době psaní má najeto 19 500 km a stále přibývá. Motorka byla vždy garážována a nikdy nejezdila v dešti, během zimy byla pečlivě uložena pod plachtou v suchu. Servis byl prováděn pravidelně podle plánu Ducati, přičemž motorka byla ježděna převážně klidným tempem a nikdy nebyla používána na okruhu. Pneumatiky, brzdové kotouče, destičky, řetězová sada, brzdová kapalina, olej a filtr byly pravidelně kontrolovány a měněny. Rozvodový řemen byl preventivně vyměněn dle doporučení výrobce. Nová baterie byla rovněž instalována. Motorka disponuje následujícími technickými údaji: - Objem motoru: 821 ccm - Výkon: 81 kW - Tři jízdní režimy: Urban, Touring, Sport - LED LCD displej s automatickým světelným senzorem - Automatické denní svícení a kompletní LED osvětlení - Oboustranný quickshifter - Aktivní klapka ve výfuku K motocyklu patří i příslušenství: - Originální sedlo s krovkou - Druhé (snížené) sedlo - Plachta na motocykl - Servisní kniha a veškerá originální dokumentace Motorka nevyžaduje žádné investice a je připravena na sezónu. Je nabízená pouze do dobrých rukou, neboť jde o srdcovou záležitost, nikoli o stroj určený k přeprodeji.
2019
19.500 km
Včetně všech poplatků
Ducati Monster 821 (2019) – perfektní stav, 19 500 km
Podbořany
Ducati Monster je esencí italského minimalismu na dvou kolech – odhalený trubkový rám kontrastuje s hladkými liniemi nádrže a kapotáže, čímž vzniká sochařský kousek připravený na každou silnici.
Úzký profil a nízké těžiště přinášejí výjimečnou obratnost v městském provozu i jistotu v prudkých zatáčkách na venkovských silnicích. Monster má nenucený výraz, který zaujme každého, kdo projede kolem.
Každý nádech plynu doprovází dunivý zvuk výfuku a okamžitá odezva na plyn, jež umocňují pocit přímého spojení mezi jezdcem a strojem. Jízda na Monsteru znamená intenzivní zážitek od startu až do cíle.
Citlivá a přímá odezva na plyn umožňuje plynulá předjíždění i svižné změny směru v kolonách i na klikatých okreskách. Monster reaguje i na sebemenší pohyb rukojetí, což zvyšuje důvěru v manévrování.
Vzpřímená jízdní pozice a ergonomie sedla nabízejí dostatek pohodlí pro delší přesuny, aniž by obětovaly sportovní charakter. I po stovkách kilometrů v sedle zůstává jízda dynamická a komfortní zároveň.
Lehká stavba a vyvážený rám zajišťují stabilitu i na nerovném povrchu. Monster zvládne hravě nejen asfalt, ale i drobné nerovnosti, aniž by jezdec ztratil pocit kontroly nad strojem.
Prohlédněte sváry trubkového rámu kolem hlavy řízení a pod sedlem, a dejte pozor na mikropukliny a rezavé stopy, které mohou naznačovat předchozí pády nebo neodborné svařování.
Otestujte chod desmodromického ventilového mechanismu a hlídejte nerovnoměrné klepání při volnoběhu, a současně všímejte si opotřebení v oblasti hlavy válců, kde se zanedbané seřízení ventilů projeví hlučným chodem a sníženým tahovým výkonem.
Prozkoumejte výfukové koleno a spoje trubek u tlumiče, a sledujte změny barvy na svarech a uvolněné úchyty, protože praskliny či deformace výfuku mohou vést k úniku spalin a zvýšené hlučnosti.
Motocykly, které jste si nedávno prohlíželi