Na prodej je Ducati Monster 1200S v excellentním stavu. Motorka je v prvním majitelství s datem první registrace v červnu 2019 a má najeto pouhých 14 950 km. Byla pravidelně servisována v autorizovaném servisu Ducati, což potvrzuje servisní kniha. Ducati Monster 1200S je vybavena několika atraktivními doplňky, které zvyšují její výkon a vzhled. Mezi tyto doplňky patří laděný homologovaný výfuk SC Project, přední štítek a zadní krovka. Motorka dále disponuje karbonovými doplňky, zrcátky Rizoma a stavitelnými páčkami Rizoma. Pro pohodlnější řazení je k dispozici quick shifter. Bezpečnostní prvek tvoří originální alarm Ducati a ochranné padací protektory. Všechny doplňky mají potřebné doklady. Ducati Monster 1200S představuje skvělou kombinaci výkonu a stylu s důrazem na kvalitu a detail.
2019
14.950 km
Včetně všech poplatků
DUCATI MONSTER 1200 S
Poděbrady
Ducati Monster je esencí italského minimalismu na dvou kolech – odhalený trubkový rám kontrastuje s hladkými liniemi nádrže a kapotáže, čímž vzniká sochařský kousek připravený na každou silnici.
Úzký profil a nízké těžiště přinášejí výjimečnou obratnost v městském provozu i jistotu v prudkých zatáčkách na venkovských silnicích. Monster má nenucený výraz, který zaujme každého, kdo projede kolem.
Každý nádech plynu doprovází dunivý zvuk výfuku a okamžitá odezva na plyn, jež umocňují pocit přímého spojení mezi jezdcem a strojem. Jízda na Monsteru znamená intenzivní zážitek od startu až do cíle.
Citlivá a přímá odezva na plyn umožňuje plynulá předjíždění i svižné změny směru v kolonách i na klikatých okreskách. Monster reaguje i na sebemenší pohyb rukojetí, což zvyšuje důvěru v manévrování.
Vzpřímená jízdní pozice a ergonomie sedla nabízejí dostatek pohodlí pro delší přesuny, aniž by obětovaly sportovní charakter. I po stovkách kilometrů v sedle zůstává jízda dynamická a komfortní zároveň.
Lehká stavba a vyvážený rám zajišťují stabilitu i na nerovném povrchu. Monster zvládne hravě nejen asfalt, ale i drobné nerovnosti, aniž by jezdec ztratil pocit kontroly nad strojem.
Prohlédněte sváry trubkového rámu kolem hlavy řízení a pod sedlem, a dejte pozor na mikropukliny a rezavé stopy, které mohou naznačovat předchozí pády nebo neodborné svařování.
Otestujte chod desmodromického ventilového mechanismu a hlídejte nerovnoměrné klepání při volnoběhu, a současně všímejte si opotřebení v oblasti hlavy válců, kde se zanedbané seřízení ventilů projeví hlučným chodem a sníženým tahovým výkonem.
Prozkoumejte výfukové koleno a spoje trubek u tlumiče, a sledujte změny barvy na svarech a uvolněné úchyty, protože praskliny či deformace výfuku mohou vést k úniku spalin a zvýšené hlučnosti.
Motocykly, které jste si nedávno prohlíželi