Motocykl BMW R nineT z roku 2019 s pouhými 6.950 km najeto je jedinečně upravený stroj, který nabízí spoustu špičkových komponentů a perfektní možnosti pro každodenní využití. Je zcela legální pro provoz na pozemních komunikacích včetně platné STK. Motocykl prošel profesionální úpravou v dílně ROD Custom Motorcycles a je připraven na silnici. Mezi použitými komponenty a vylepšeními se nacházejí: - Leštěná hliníková nádrž s gravírováním - Úprava sání, leštěný hliníkový kryt spínačky - Palivové víčko Rizoma - Zakázkově upravená sedla DDT Custom Seats - Zadní nosič - Custom zadní podsedlová část s integrovanými mikrosvětly Kellermann Atto - Přední hliníkový blatník - Přední LED světlo v CNC objímce ROD - Budík Motogadget PRO - Blinkry v řídítkách Motogadget Mo.blaze disc - Zadní blinkry Motogadget Mo.blaze tens - Bezsklíčková zrcátka Motogadget - Brzdová a spojková pumpa RSD - Víka ventilových vík RSD - Přední kryt motoru RSD - CNC stupačky BMW Motorrad - Zadní tlumič Matris - Padací rámy - Kryt olejového chladiče Wunderlich - Krytky rámu a kardanu BMW Motorrad - Výfuk Akrapovič s černým keramickým nátěrem na svodech - Quick shifter HealTech - Pneumatiky Pirelli Scorpion Rally STR - CNC držák registrační značky Motocykl je po servisu a obsahuje nově vyměněné všechny náplně. Je také možná vlastní individualizace a úpravy podle přání.
2019
6.950 km
BMW R nineT je moderní retro roadster od BMW Motorrad, představený v roce 2014 jako platforma pro personalizaci a stavbu jedinečných motocyklů. Pohání ho vzduchem a olejem chlazený boxer o objemu 1 170 cm³ s DOHC rozvodem, který poskytuje 82 kW (110 k) při 7 610 ot./min a točivý moment 100,7 Nm při 6 090 ot./min. Motor je spojen se šestistupňovou převodovkou a robustním kardanovým pohonem, jenž zaručuje plynulý přenos síly a minimální údržbu. Podvozek staví na tradičním trubkovém rámu a odnímatelném zadním podsedlovém rámu pro snadnou úpravu, vpředu je instalována 45mm obrácená USD vidlice a vzadu jednotný tlumič Paralever. Dvoukotoučové brzdy vpředu o průměru 320 mm s čtyřpístkovými třmeny a zadní brzdový kotouč 265 mm s dvoupístkovým třmenem jsou doplněny o standardní ABS. Výška sedla 780 mm zajišťuje přístupnost jezdcům různé výšky, zatímco hliníkové drátové ráfky o průměru 17 palců nesou obutí 120/70 vpředu a 180/55 vzadu. Kapacita palivové nádrže činí 18 l, což s přibližnou spotřebou 5,5 l/100 km umožní dojezd kolem 300 km. Na 5" kruhovém TFT displeji lze zobrazit ukazatele otáček, rychlosti, nastavení jízdních režimů a základních volitelných asistentů jako ASC a volitelný tempomat. Díky minimalistickému designu, prémiovému zpracování hliníkových komponentů a modulární konstrukci je R nineT oblíbenou volbou pro nadšence, kteří chtějí motocykl upravit podle vlastních představ. Volitelně je k dispozici i elektronické nastavení odpružení ESA, vyhřívané rukojeti a široká paleta originálních doplňků pro další personalizaci.
Včetně všech poplatků
BMW R nineT Custom
Třebíč