Motocykl BMW RnineT z roku 2019 s charakteristickou úpravou a obrovským množstvím špičkových komponentů. Tento motocykl má najeto pouze 6.950 km a byl profesionálně upraven ve specializované dílně ROD Custom Motorcycles. Je navržen s důrazem na každodenní využití a je zcela legální pro provoz na pozemních komunikacích, včetně platné STK. Mezi hlavní komponenty patří: - Leštěná hliníková nádrž s gravírováním - Úprava sání a leštěný hliníkový kryt spínačky - Palivové víčko Rizoma - Zakázkově upravená sedla DDT Custom Seats - Zadní nosič a custom zadní podsedlová část s integrovanými mikrosvětly Kellermann Atto - Přední hliníkový blatník - Přední LED světlo v CNC objímce ROD - Budík Motogadget PRO - Blinkry v řídítkách Motogadget Mo.blaze disc a zadní blinkry Motogadget Mo.blaze tens - Bezsklíčková zrcátka Motogadget - Brzdová a spojková pumpa RSD, víka ventilových vík RSD, a přední kryt motoru RSD - CNC stupačky BMW Motorrad - Zadní tlumič Matris - Padací rámy a kryt olejového chladiče Wunderlich - Krytky rámu a kardanu BMW Motorrad - Výfuk Akrapovič s černým keramickým nástřikem na svodech - Quick shifter HealTech - Pneu Pirelli Scorpion Rally STR - CNC držák RZ Motocykl je po servisu, včetně výměny všech náplní. K dispozici jsou originální sundané díly, které jsou součástí. Možnost vlastní individualizace a úpravy motocyklu je samozřejmě vítána.
2019
6.950 km
Včetně všech poplatků
Motoinzerce soukromá bezplatná motoinzerce
Třebíč
BMW R nineT je moderní retro roadster od BMW Motorrad, představený v roce 2014 jako platforma pro personalizaci a stavbu jedinečných motocyklů. Pohání ho vzduchem a olejem chlazený boxer o objemu 1 170 cm³ s DOHC rozvodem, který poskytuje 82 kW (110 k) při 7 610 ot./min a točivý moment 100,7 Nm při 6 090 ot./min. Motor je spojen se šestistupňovou převodovkou a robustním kardanovým pohonem, jenž zaručuje plynulý přenos síly a minimální údržbu. Podvozek staví na tradičním trubkovém rámu a odnímatelném zadním podsedlovém rámu pro snadnou úpravu, vpředu je instalována 45mm obrácená USD vidlice a vzadu jednotný tlumič Paralever. Dvoukotoučové brzdy vpředu o průměru 320 mm s čtyřpístkovými třmeny a zadní brzdový kotouč 265 mm s dvoupístkovým třmenem jsou doplněny o standardní ABS. Výška sedla 780 mm zajišťuje přístupnost jezdcům různé výšky, zatímco hliníkové drátové ráfky o průměru 17 palců nesou obutí 120/70 vpředu a 180/55 vzadu. Kapacita palivové nádrže činí 18 l, což s přibližnou spotřebou 5,5 l/100 km umožní dojezd kolem 300 km. Na 5" kruhovém TFT displeji lze zobrazit ukazatele otáček, rychlosti, nastavení jízdních režimů a základních volitelných asistentů jako ASC a volitelný tempomat. Díky minimalistickému designu, prémiovému zpracování hliníkových komponentů a modulární konstrukci je R nineT oblíbenou volbou pro nadšence, kteří chtějí motocykl upravit podle vlastních představ. Volitelně je k dispozici i elektronické nastavení odpružení ESA, vyhřívané rukojeti a široká paleta originálních doplňků pro další personalizaci.
Motocykly, které jste si nedávno prohlíželi