BMW RnineT Racer je skvěle udržovaná motorka s velmi nízkým počtem najetých kilometrů. Tento motocykl nebyl nikdy havarován a nebyl používán pro závodní účely, což zajišťuje jeho výborný stav. Na motorce byly provedeny následující úpravy: - MRA závodní štít v kouřové šedé barvě - Krátký držák SPZ od AC Schnitzer - Superbiková řídítka s vyvýšením od AC Schnitzer - Snížení stupaček od Wunderlich - Drátěná kola Všechny originální součásti jsou k dispozici a budou předány při koupi. Součástí prodeje je také diagnostické zařízení OBD II Bike-Scan 100 Professional včetně OBD-II konektoru a helma Legend Tricolor velikosti L. Všechny provedené úpravy jsou zapsány v technickém průkazu. Tato motorka je ideální pro řidiče nad 50 let, kteří hledají skvělý café racer.
2019
6.000 km
Včetně všech poplatků
BMW R nineT
Schalksmühle
BMW R nineT kombinuje klasickou podstatu boxeru se současným minimalistickým stylem. Odhalený ocelový rám s viditelnými svary dává stroji surový, technický vzhled, který poukazuje na řemeslné zpracování každé trubky.
Stroj zaujme úzkým podsedlovým prostorem a nízkou světlou výškou, což usnadňuje manipulaci ve městě i zastavení na semaforech. Současně široká řídítka a komfortní sedlo umožňují intuitivní kontrolu a pohodlí na delších trasách.
Přehledná přístrojová deska kombinuje analogový otáčkoměr s digitálním displejem, kde jsou informace podávány bez zbytečného rušení. Výrazné kryty motoru a chromované doplňky dodávají BMW R nineT nadčasový, ale přesto funkční charakter.
Lehká stavba ve spojení s nízkým těžištěm zajišťuje obratnost ve městském provozu a rychlé reakce při průjezdu zatáčkami na klikatých okreskách. Každý náklon do oblouku přináší pocit přesné kontroly stroje.
Boxerový charakter motoru dává plynulý tah od nízkých otáček, což oceníte při svižném předjíždění i klidné projížďce krajinou. Okamžitá zpětná vazba z plynové rukojeti umocňuje propojení jezdce s motorem.
Vkusné barevné provedení a možnost úprav rámu, sedla či držáků kufrů dovolují motocykl individuálně přizpůsobit vlastním potřebám. BMW R nineT si tak ponechává jedinečný styl i po faceliftech a personalizacích.
Udělejte vizuální kontrolu rámových svárů pod sedlem a kolem hlavového spoje, a dávejte pozor na mikropukliny a rezavé stopy, protože odhalená trubková konstrukce okamžitě odhalí skryté vady rámu.
Udělejte demontáž sedla a několikrát zapněte a vypněte rychloupínací mechanismus, a sledujte vůli v západkách a otěry v objímkách, protože opotřebený zámek snadno způsobí nechtěné pohyby sedla během jízdy.
Sejměte kryt motoru a otočte zadní kolo ve vzduchu, a dávejte pozor na vůli v kardanovém hřídeli a v kloubech vývodového hřídele, protože nadměrné vůle se projeví cukáním a hlukem při změně směru jízdy.
Motocykly, které jste si nedávno prohlíželi