Na prodej je motorka BMW R1250GS Adventure Exclusive Low z roku 2019. Motorka má najeto 34 991 km a je k ní dodáváno 2x klíč spolu se servisní historií. Motorka je v barevném provedení Exclusive - Kalamata Metallic Matt a nabízí širokou škálu doplňků: - Comfort paket zahrnující bezklíčové startování, vyhřívané rukavice a paket pro spolujezdce. - Dynamic paket s jízdním módem Pro, asistentem řazení rychlostí Pro (nahoru i dolů) a dynamic ESA. - Svetelný paket s adaptivními světly, přídavnými světlomety, denními světly a multifunkčními směrovými světly. - Touring paket s tempomatem a přípravou pro navigaci. - Znížená verze motorky od výroby. Mezi další vybavení patří kontrola tlaku v pneumatikách (RDC), alarm, padací rámy (horní i dolní), dynamická kontrola motoru (MSR), pancéřové brzdové hadice, doplnkový plast pod sedadlem jezdce od značky PUIG, hliníkový kryt motoru a hlavní stojan. Motorka je dovezená a je možno se dohodnout na ceně při rychlém jednání.
2019
34.991 km
Včetně všech poplatků
BMW R 1250 GS Adventure Exclusive 2019
Slovensko
BMW R 1250 GS Adventure představuje vrchol mezi dobrodružnými cestovními motocykly, který si zachovává obratnost endura a zároveň nabízí pohodlí pro vícedenní výpravy.
Výrazný rám s asymetrickými bočními kufry a zvýšenou podsedlovou částí vytváří pocit bezpečí a ochrany, když čelíte proměnlivému počasí nebo nerovnostem české krajiny.
Vzpřímená jízdní pozice v kombinaci s širokými řídítky a dlouhým zdvihem sedel zajišťuje jistotu v sedle, aniž by se obětovala obratnost při městském provozu nebo technických úsecích.
Přesná odezva na plyn a vyvážené rozložení hmotnosti zaručují kontrolu při průjezdu zatáček i hlubokých příkopů, ať už jedete po klikatých okreskách nebo po zpevněných polních cestách.
Hladký průběh výkonu od nízkých otáček umožňuje plynulý rozjezd a sebevědomé předjíždění bez nutnosti neustálého ladění plynu.
Pokročilé jízdní režimy a asistenti, jako je nastavitelný podvozek ESA a inteligentní kontrola trakce, dovolují snadno přizpůsobit chování stroje silničním i terénním podmínkám.
Prohlédněte manžety Teleleveru a několikrát stlačte přední vidlici, a dávejte pozor na netěsnosti a trhliny v gumových návlecích, protože opotřebované manžety vedou k pronikání nečistot a urychlenému opotřebení vnitřních částí.
Udělejte test Paraleveru nakloněním zadního kola a mírným pohybem náboje, a sledujte vůli v kloubech a neobvyklé zvuky ložisek, protože opotřebené prvky tohoto zavěšení ovlivní stabilitu při náhlých změnách směru a brzdění.
Prověřte funkci elektronických asistentů a přepínejte jízdní režimy přímo na TFT displeji, a sledujte zpožděné reakce servomotorů a blikání kontrolky, protože selhání elektroniky vás může zaskočit právě v kritické situaci na silnici.
Motocykly, které jste si nedávno prohlíželi