Na prodej je motorka zakoupená v České republice (Renocar Brno) a má pouze jednoho majitele. Je v nebouraném stavu a pravidelně servisována, přičemž disponuje servisní knížkou. V současné době je v výborném stavu a její záruka platí do listopadu 2027. Jedná se o verzi Trophy, která je vybavena všechny dostupnými pakety, včetně přídavných světel a vyhřívaných sedaček. Motorka má najeto 64.500 km a byl na ní nedávno vyměněn kardan, což BMW doporučuje každých 60.000 km. Motorka je osazena novými zadními pneumatikami Continental Trail Attack 3 a je k ní také druhá kompletní sada kol s enduro pneumatikami Heidenau Ranger (70/50% opotřebení). Dále obsahuje top case SW Motech Trax Adventure a boční kufry Wunderlich. Po velkém servisu (60.000 km) byla vyměněna nová baterie (110 A) a motorka je vybavena představcem SW-Motech, chrániči hlav SW-Motech a chráničem kardanu SW-Motech. Součástí výbavy je také velké plexi Wunderlich, spolu s originálním nepoužitým plexi.
2019
64.500 km
Včetně všech poplatků
Motoinzerce soukromá bezplatná motoinzerce
Letovice
BMW R 1250 GS je ikonou na poli dobrodružných cestovních motocyklů, spojující tradiční boxerový charakter s moderními prvky komfortu. Jeho robustní, ale elegantní silueta s charakteristickým náklonem nádrže a subtilním podsedlemek vybízí k objevování i těch nejodlehlejších koutů.
Vysoký posed a široká řídítka dávají jasný signál: tady nejde jen o ostrou jízdu, ale o pohodlí na dlouhé trasy. Přehledný TFT displej s intuitivním ovládáním nabízí vše potřebné během jízdy – od navigace po konfiguraci jízdních režimů.
Celkový design staví na pevném rámu a důmyslně integrovaném úložném prostoru pro kufry, které ladí s liniemi motocyklu. Každý prvek – od předního světlometu až po ochranné plechy pod motorem – je navržen tak, aby plnil funkci i estetiku zároveň.
Boxerový dvouválec dává vyniknout mohutnému točivému momentu od nejnižších otáček, což zjednodušuje rozjezdy a předjíždění i na klikatých českých okreskách. Přímá odezva na plyn dodává pocit plné kontroly nad výkonem.
Nastavitelné odpružení ESA a několik jízdních režimů umožňují okamžitě přizpůsobit podvozek i režim elektroniky povrchu vozovky a počasí. Ať už jedete po dálnici, mokrém asfaltu nebo do lehčího terénu, motocykl se chová předvídatelně a poskytuje maximální stabilitu.
Výhodou je i tichý a téměř bezúdržbový pohon krátkým kardanem. Odpadá řetěz, takže není třeba řešit napínání či mazání, a místo toho se můžete plně soustředit na jízdu a panoramata, která vás čekají za horizontem.
Sejměte kryt přední vidlice a prověřte těsnění Teleleveru; stlačte vidlici několikrát dolů a zpět nahoru a dávejte pozor na úniky oleje a nadměrnou vůli v kloubech, protože netěsná manžeta i opotřebované ložisko vedou k nestabilitě při brzdění.
Odpojte baterii a prohlédněte kabelové spoje pod nádrží i v okolí řídítek; sledujte korodované konektory a poškozenou izolaci, protože vadné spoje mohou vyvolat nečekané výpadky ABS či varovných kontrol na displeji.
Prohlédněte servisní záznamy a hledejte záznamy o seřizování ventilů a aktualizacích řídicí jednotky; absence těchto záznamů může naznačovat zanedbanou údržbu, která se projeví hlučnými ventily nebo nestabilním chodem motoru.
Motocykly, které jste si nedávno prohlíželi