Jednobuch s.r.o.

Najděte si svou dokonalou ojetou motorku

Chlístovice 130

Chlístovice

+420 792 362 954

[email protected]

Rychlé odkazy

  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní podmínky

Služby

  • Financování

Kontakt

© 2023-2025 Jednobuch s.r.o - Nejlepší Motorky. Všechna práva vyhrazena.

Jednobuch s.r.o., IČO: 24180149, DIČ: CZ24180149

    Nejlepší motorky / Motorky / Yamaha / Yamaha YZF-R1 / Yamaha R1 naj. 3500 KM

    2018 Yamaha R1 naj. 3500 KM • 3.500 km

    bez viditelných vadpo nové STKnové pneumatiky (Pirelli Diablo Supercorsa)možnost vrátit původní kapoty (zachování originality)žádaná Yamaha YZF R1 (2015–2019, 5. gen)sportovní výfuk SC Project (výrazný zvuk)úpravy karoserie (R1 2024 plastiky) mohou ovlivnit originální fit a estetikuhlasitý výfuk může omezit provoz v zástavběúpravy mohou snižovat hodnotu pro puristy R1 5. genmožné vyšší provozní a servisní náklady u YZF R1 5. generace
    Yamaha R1 naj. 3500 KM - Image 1
    1 / 16

    Přehled

    Motocykl, rok výroby 2018. Ve skvělém stavu, bez viditelných vad; najeto s garantovanými kilometry. Po technické stránce v pořádku, po nové STK. Výbava a doplňky: - Kompletní karoserie (plasty) ve stylu R1 2024 — kapoty nejsou výsledkem opravy po nehodě. - Původní kapoty zachovány (možnost vrátit do původního provedení). - Výfuk SC-Project (hlasnější, výrazný zvuk). - Krátký držák registrační značky se zabudovanými miniblinkry. - Padáky (ochrana rámu). - Páčky PP Tuning. - KN vzduchový filtr. - Zvýšené ztmavené plexi Puig. - Nové pneumatiky Pirelli Diablo Supercorsa. Jede velmi dobře a je v udržovaném, pečlivě upraveném stavu.

    Rok

    2018

    Nájezd

    3.500 km

    400.000 Kč

    Včetně všech poplatků

    Prodejce

    Yamaha R1 naj. 3500 KM

    Veselí nad Lužnicí


    Informace o modelu

    Yamaha YZF-R1 je ikonický supersport, který od roku 1998 neustále posouvá hranice výkonu, technologie a závodní DNA. Model 2025 je vybaven **kapalinou chlazeným řadovým čtyřválcem DOHC** o objemu **998 cm³**, s **crossplane klikovým hřídelem** (270°–180°–90°–180°) pro lineární točivý moment a závodní charakter. Motor dosahuje výkonu **200+ k (cca 147 kW)** při vysokých otáčkách a točivého momentu přes **112 Nm**. Palivový systém tvoří elektronické vstřikování s **YCC-T (Yamaha Chip Controlled Throttle)** a **YCC-I (variabilní sání)**. Převodovka je šestistupňová, spojka vícekotoučová mokrá s funkcí slip & assist, doplněná o **Quickshifter (QSS)** nahoru i dolů.

    Rám tvoří **hliníkový Deltabox®**, zadní kyvná vidlice je rovněž hliníková. Přední odpružení zajišťují **43mm USD vidlice KYB** s plnou stavitelností, zadní tlumič je rovněž KYB s progresivním uchycením. Brzdy tvoří vpředu dva **320mm kotouče** s **radiálními čtyřpístkovými třmeny**, vzadu 220mm kotouč. Samozřejmostí je **náklonové ABS (Brake Control – BC)** a **Launch Control System (LCS)**.

    Motocykl je osazen 17″ koly s pneumatikami 120/70 ZR17 vpředu a 190/55 ZR17 vzadu. Výška sedla činí **855 mm**, rozvor 1 405 mm, pohotovostní hmotnost je cca **202 kg**. Palivová nádrž má objem **17 l**, spotřeba se pohybuje kolem **6,5 l/100 km**. Maximální rychlost přesahuje **299 km/h** (elektronicky omezeno).

    Elektronická výbava zahrnuje **plnobarevný TFT displej**, **Ride-by-Wire**, **Engine Brake Management (EBM)**, **Slide Control System (SCS)**, **Lift Control (LIF)**, **Power Delivery Modes (PWR)**, **Wheelie Control**, **Cruise Control**, **Launch Control**, **USB port**, **LED osvětlení** a **MyRide konektivitu**. Design je inspirován MotoGP strojem M1 – aerodynamická kapotáž, ostré linie, agresivní profil. Verze **R1M** přidává elektronické odpružení Öhlins ERS, karbonové díly a telemetrii pro okruhové použití.


    Informace o generaci

    Pátá generace představila zcela nový motor s klikovým hřídelem crossplane, 6osý IMU, komplexní elektronický balíček a design inspirovaný MotoGP.

    Podobné motorky

    Nedávno zobrazené

    Motocykly, které jste si nedávno prohlíželi