**Popis motorky** Yamaha Tracer 700, ročník 2018, je vynikajícím stavu jak opticky, tak technicky. Motocykl má na tachometru přibližně 31 900 km a byl používán pouze na silnici, nikdy na závodním okruhu. Údržba a péče: - Nové pneumatiky od Metzler (přibližně 500 km) - Pravidelné inspekce v autorizovaném servisu Yamaha, doložitelné - Poslední velký servis při 31 600 km, včetně výměny oleje, olejového filtru a brzdové kapaliny - Platný TÜV do roku 2027 - První registrace 2018 v Itálii, poté v roce 2023 v Německu Příslušenství a doplňky v hodnotě přes 1 000 € zahrnují: - MIVV kompletní výfukový systém (s ABE / EG schválením) - Originální Yamaha topcase (39L) - Kappa 40 boční kufry (každý do 10 kg) - Široké tónované FACO touring sklo pro ochranu proti větru - Ochranné rámy a motorkový ochranný kryt - Centrální stojan - Držák na mobil Tracer je připraven k jízdě a ideální pro výlety, dojíždění nebo víkendové výlety.
2018
31.894 km
Včetně všech poplatků
Yamaha Tracer 700
München
Yamaha Tracer 700 v sobě spojuje sportovní charakter nahatého motocyklu s praktickými prvky pro delší cesty. Ostré linie kapotáže nad předním kolem vykreslují dynamický profil, který podtrhuje atletické geny stroje, a zároveň poskytují jemnou ochranu proti větru.
Vzpřímená jízdní pozice a mírně zdvižené řídítka přináší pohodlí pro celý den na sedle, aniž byste museli obětovat agilitu v zastavěném prostoru. Štíhlý podsedlový oblouk umožňuje snadný přesun přes motorku a zajišťuje jistotu při manévrování v dopravě i při zastávkách.
Komplexní nabídka originálního příslušenství—od laděných výfuků až po robustní kufry—umožňuje přetvořit Tracer 700 podle vašich konkrétních plánů: k rychlým průjezdům městem přidat lehkou sportovní linku, nebo naopak vybudovat cestovní speciál pro vícedenní výpravy.
Při jízdě v terénu i po hladkém asfaltu oceníte citlivě vyladěný podvozek, který efektivně tlumí nerovnosti a přináší jistotu v zatáčkách. Tracer 700 se snadno naklání a vrací do vzpřímené polohy s minimem úsilí, což zkracuje reakční čas jezdce.
Ochranné plexi s jednoduchým mechanismem nastavení výšky udrží proud vzduchu mimo vaši siluetu a sníží únavu při delších přejezdech. Kompaktní kapotáž vyladěná pro nejmenší turbulenci zároveň nevnáší do ovládání zbytečné obtíže.
Lehká konstrukce a vyvážené rozložení hmotnosti usnadňují přesuny ve městě i rychlé změny směru na okreskách. Přímá zpětná vazba z řízení dává jezdcům pocit naprosté kontroly nad strojem, což zvyšuje důvěru i při svižnější jízdě.
Častým problémem bývá vůle v mechanismu nastavování plexi, kdy po několika letech dochází k opotřebení zarážek a sklíčko se začne nechtěně posouvat. Při prohlídce otočte a zajistěte plexi v několika pozicích, abyste odhalili nežádoucí vůli.
Řídítková upínací guma (tzv. “bar riser mount”) může postupem času ztratit tuhost a přenášet na ruce nadměrné vibrace. Zkontrolujte nejen vizuální stav gumových podložek, ale projeďte se s motorkou, abyste pocítili případné nepříjemné chvění.
Digitální přístrojová deska bývá u starších kusů náchylná k vnikání vlhkosti pod sklo, což vede k poruchám podsvícení a rozmazaným údajům. Dejte si záležet na ověření bezvadné funkce všech ikon, podsvícení a výměny těsnění kolem displeje.
Motocykly, které jste si nedávno prohlíželi