Motorka ve výjimečném stavu, jedná se o krásnou originální číslovanou edici Abarth s číslem 498 z celkového počtu 695 vyrobených kusů. Doložené kilometry, 3 klíče a vymazlený vzhled dělají z této motorky unikát. Speciální přední kapota a kryt sedla z carbonu přidávají na atraktivitě, zatímco originální řídítka (závodní vlaštovky) jsou součástí ceny. Motorka je vybavena kompletním výfukem Akrapovič s homologací a předními pružinami cartridge Andreani Misano EVO (16t.). Brzdová radiální pumpa Brembo RCS spolu s kompletními pancéřovými hadicemi a krytem chladiče zajišťují skvělý výkon a bezpečnost. Původní cena této motorky byla 340 000 Kč plus 40 000 Kč za doplňky. Dovozová STK byla provedena na 4 roky včetně evidence. Registrace na CZ techničák stojí pouze 500 Kč. Motorka je navíc zcela připravena na jízdu a je nabízena se všemi potřebnými dokumenty.
2018
35.000 km
Včetně všech poplatků
Yamaha XSR 900 ABARTH
Prostějov-Držovice
Yamaha MT-09 představuje syrovou kombinaci agresivního designu a svižné ovladatelnosti. Ostrá přední maska s třemi LED světly a minimalistická kapotáž vytvářejí dojem stroje přímo vystřiženého z okruhu, přičemž si zachovávají praktičnost pro běžné použití na silnicích České republiky.
Úzký podsedlový profil spolu s nízkým těžištěm usnadňuje manévrování v městské dopravě i rychlé přechody mezi zatáčkami. Široká řídítka a vzpřímený posed nabízejí pohodlí i při delších trasách, aniž by se ztratila sportovní linka stroje.
Charakteristický zvuk paralelního trojválce a okamžitá odezva na plyn přinášejí pocit plného propojení jezdce se strojem. MT-09 je tak ideální volbou pro ty, kteří chtějí intenzivní zážitek z každé jízdy bez složité elektroniky narušující přímý kontakt s motocyklem.
Lehká konstrukce a citlivé řízení dávají jezdcům naprostou kontrolu při průjezdu městem i na okresních silnicích. Každý náklon do zatáčky je plynulý a přesný, což zvyšuje sebevědomí při svižné jízdě.
Silný tah v nízkých a středních otáčkách umožňuje snadné předjíždění, aniž byste museli lovit otáčky vysoko v červeném poli. To oceníte při rychlém průjezdu kolonou nebo při nečekaných nájezdech z vedlejších silnic.
Pohodlné sedlo a dobře tlumený podvozek minimalizují únavu na delších trasách. Díky ergonomii navržené pro různé typy postav zůstává MT-09 komfortní i po stovkách kilometrů, ať už jedete mezi městy nebo objevujete venkovské silnice.
Prohlédněte upevnění zadního rámu a odmontujte boční panely, a sledujte praskliny a uvolněné šrouby; dávejte pozor na nerovné spáry a korozní stopy kolem svárů, protože drobné vady rámu mohou ovlivnit stabilitu a bezpečnost stroje.
Proveďte zkušební jízdu v různých režimech (Standard, A, B) a rychle přepínejte trakci i quickshifter, a sledujte cukání při řazení a blikání ikon na displeji; varujte se chybových hlášení a zpožděných reakcí, které naznačují opotřebení snímačů nebo poškozenou kabeláž.
Zkontrolujte stav čepů a manžet přední vidlice v servomotoru řízení; při mírném pootočení řídítek hledejte vůli a netěsnosti, protože nesprávné usazení ložisek nebo poškozené těsnění tlumičů vede k nezvyklým vibracím a snížené ovladatelnosti.
Motocykly, které jste si nedávno prohlíželi