Tiger 1200 XRT z roku 2018 s nájezdem 48 000 km je plně vybavená touring motorka. Mezi její klíčové prvky patří poloaktivní a elektronicky nastavitelné odpružení WP, LED světlomety s technologií cornering, mlhová světla a kontrola trakce při zatáčení. Dále je vybavena ABS při zatáčení, asistencí při startu, tempomatem, vyhřívanými rukojeti a sedly, podsvícenými ovladači a elektricky nastavitelným štítem. Motorka má také výfuk Arrow, bezklíčkový systém, quick shifter a pět jízdních režimů. K dalšímu vybavení patří ochranné rámy motoru, boční hliníkové kufry Triumph, zadní kufr Givi Trekker o objemu 48 l, držák na mobil s USB a bezdrátovým nabíjením, sedla s gelovou a paměťovou výplní (vyhřívaná) a opět ochranné rámy motoru. Všechny pracovní úkony byly provedeny při 45 000 km, zahrnující výměnu oleje a filtru, brzdové kapaliny, oleje v kardanu, chladicí kapaliny, čištění škrtících ventilů a vzduchového filtru, revizi vidlic a tlumiče. Přední brzdové destičky mají 90% zbytkového výkonu, zadní 70%. Nové pneumatiky Michelin Road 6. Motorka je udržovaná a připravená na další jízdy.
2018
48.000 km
Triumph Tiger 800 je všestranný adventure motocykl, který kombinuje komfort na dlouhé cesty s terénními schopnostmi. Pohání ho **kapalinou chlazený řadový tříválec DOHC** o objemu **799 cm³**, s kompresním poměrem 11,3 : 1. Motor dosahuje výkonu **95 k (69,9 kW)** při 9 500 ot./min a točivého momentu **79 Nm** při 8 050 ot./min. Palivový systém tvoří elektronické vstřikování s ride-by-wire technologií. Převodovka je šestistupňová, spojka vícekotoučová mokrá s funkcí slip & assist.
Rám tvoří **ocelová příhradová konstrukce**, zadní kyvná vidlice je hliníková. Přední odpružení závisí na verzi: modely XR mají 43mm USD vidlice Showa, zatímco XC verze disponují 45mm USD vidlicemi WP s delším zdvihem. Zadní tlumiče jsou rovněž Showa nebo WP, s nastavitelným předpětím a odskokem. Brzdy tvoří vpředu dva 308mm kotouče s dvoupístkovými třmeny Nissin, vzadu 255mm kotouč s jednopístkovým třmenem. ABS je **vypínatelné**, stejně jako **kontrola trakce**.
Motocykl je osazen 19″ předním a 17″ zadním kolem (XR verze – litá kola), nebo 21″ předním a 17″ zadním kolem (XC verze – drátěná kola). Výška sedla se pohybuje od **810 do 865 mm** podle verze, rozvor je cca **1 555–1 568 mm**, pohotovostní hmotnost činí **210–215 kg**. Palivová nádrž má objem **19 l**, spotřeba se pohybuje kolem 5,4 l/100 km. Maximální rychlost dosahuje **210 km/h**.
Elektronická výbava zahrnuje **až 6 jízdních režimů** (včetně Off-Road Pro), **plnobarevný 5″ TFT displej**, **tempomat**, **vyhřívané rukojeti a sedadla**, **LED osvětlení**, **USB porty**, **Bluetooth konektivitu**, **navigaci**, **DRL světla**, **systém monitorování tlaku v pneumatikách (TPMS)** a **Find My Bike Tracker**. Verze XCa a XRt nabízejí nejvyšší výbavu včetně mlhovek, hliníkových krytů chladiče, padacích rámů a přípravy pro GPS. Tiger 800 je ideální volbou pro cestovatele, kteří hledají spolehlivý stroj do každého terénu s vysokým komfortem a výbornou ovladatelností.
Včetně všech poplatků
Triumph Tiger 1200xrt
sovicille