Jednobuch s.r.o.

Najděte si svou dokonalou ojetou motorku

Chlístovice 130

Chlístovice

+420 792 362 954

[email protected]

Rychlé odkazy

  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní podmínky

Služby

  • Financování

Kontakt

© 2023-2025 Jednobuch s.r.o - Nejlepší Motorky. Všechna práva vyhrazena.

Jednobuch s.r.o., IČO: 24180149, DIČ: CZ24180149

    Nejlepší motorky / Motorky / Moto Guzzi / Moto Guzzi V7 / Moto Guzzi V7 Classic

    2018 Moto Guzzi V7 Classic • 11.980 km

    vzhled jako novýnízký nájezddoplněk jako plexispolehlivostnízké náklady na údržbuhistorie Moto Guzzikosmetické vadymožnost vyššího opotřebeníterénní jízdyvysoká cena
    Moto Guzzi V7 Classic - Image 1
    1 / 2

    Přehled

    Na prodej je Moto Guzzi V7 Classic z roku 2018 s najetými pouze 11 980 km. Motorka se nachází ve stavu nové motorky a je vybavena několika užitečnými doplňky, jako je plexi, padací rám a kovové kryty vstřikování. K motocyklu jsou také přiložena plastová zrcátka a kryty vstřikování. Technická kontrola platí do února 2029. Cena je 149 990 Kč.

    Rok

    2018

    Nájezd

    11.980 km

    149.990 Kč

    Včetně všech poplatků

    Prodejce

    Moto Guzzi V7 Classic

    Veleň


    Informace o modelu

    Moto Guzzi V7 je nadčasový retro motocykl, který spojuje klasický italský design s moderní technikou. Pro rok 2025 je dostupný ve verzích V7 Stone, V7 Special a V7 Sport. Pohání ho vzduchem chlazený dvouválcový motor do V o objemu 853 cm³ s příčným uložením, kompresním poměrem 10,5 : 1 a výkonem 67,3 k (49,5 kW) při 6 900 ot./min. Maximální točivý moment činí 79 Nm při 4 400 ot./min. Palivový systém tvoří elektronické vstřikování Marelli MIU, řízené systémem Ride-by-Wire. Převodovka je šestistupňová manuální, spojka vícekotoučová mokrá s mechanickým ovládáním. Sekundární převod zajišťuje kardanový hřídel.

    Rám tvoří dvojitá kolébková konstrukce z oceli, zadní kyvná vidlice je rovněž ocelová. Přední odpružení zajišťuje 40mm teleskopická vidlice, zadní dvojice tlumičů s nastavitelným předpětím. Brzdy tvoří vpředu 320mm kotouč s čtyřpístkovým třmenem Brembo, vzadu 260mm kotouč s dvoupístkovým třmenem. ABS je dvoukanálové, verze Sport navíc nabízí náklonově citlivé ABS a kontrolu trakce s šestiosou IMU jednotkou.

    Motocykl je osazen 18″ předním a 17″ zadním kolem s pneumatikami 100/90-18 vpředu a 130/80-17 vzadu. Výška sedla činí 780 mm, světlá výška 180 mm, rozvor 1 440 mm a pohotovostní hmotnost 218 kg. Palivová nádrž má objem 21 l, spotřeba se pohybuje kolem 4,5 l/100 km, což umožňuje dojezd přes 400 km.

    Elektronická výbava zahrnuje TFT displej (verze Sport), digitální přístrojovku (Stone/Special), LED osvětlení s DRL ve tvaru orla, tempomat, USB port a jízdní režimy (Road / Rain / Sport). Design zůstává věrný tradici Moto Guzzi – s válci vystupujícími do stran, elegantními liniemi a ikonickým logem. V7 je ideální volbou pro jezdce, kteří hledají stylový, pohodlný a charismatický motocykl s duší Mandella del Lario.


    Informace o generaci

    V7 III přinesl vylepšený motor, nový rám, odpružení a modernizovaný design.

    Technické specifikace

    Motor

    Typ motoruDvouválcový, čtyřtaktní, V-twin
    Zdvihový objem744 cm³
    Výkon48 kW (65 k) při 6200 ot/min
    Točivý moment73 Nm při 4250 ot/min
    Převodovka6-stupňová
    Sekundární převodKardanová hřídel

    Podvozek

    Přední odpruženíTeleskopická 40mm
    Zadní odpruženíDvojité mmonoshocky
    Přední brzdaBrembo 320mm kotouč
    Zadní brzdaBrembo 260mm kotouč
    Přední pneumatika110/70 R17
    Zadní pneumatika130/80 R17

    Rozměry

    Délka2108 mm
    Šířka739 mm
    Výška1115 mm
    Výška sedla770 mm
    Rozvor1449 mm
    Hmotnost169 kg (sucho)

    Výkon

    Objem nádrže21 l
    Spotřeba paliva4.8 l/100km

    Ostatní

    VlastnostiABS, trakční kontrola, LED osvětlení
    Informace o modeluKlasický naked bike s charakteristickým V-twin motorem
    Informace o generaciAktuální generace s modernizovanou elektronikou

    Podobné motorky

    Nedávno zobrazené

    Motocykly, které jste si nedávno prohlíželi