Popis motorky: KTM Duke 390 (2018)
Motocykl KTM Duke 390 z roku 2018 je v dobrém stavu a je dobře udržovaný. Je vybaven následujícími doplňky a úpravami:
Historie motocyklu zahrnuje koupi v únoru 2025 při 13 000 km. Řetězový kit značky DID byl vyměněn v dubnu 2025 (14 500 km) a olej spolu s olejovým filtrem K&N byl měněn v květnu 2025 (15 250 km). K dispozici jsou také faktury od předchozího majitele.
Motocykl vykazuje některé viditelné známky opotřebení, které vznikly při pádech při zastavení, avšak byl vždy garážován a ukládán uvnitř. Originální díly včetně zesílené stupačky a nových bočních ochranných tyčí jsou také zahrnuty.
Před prodejem bude provedená technická kontrola.
2018
16.900 km
Včetně všech poplatků
KTM 390 Duke
Embourg
KTM 390 Duke okouzlí ostrým designem a odhaleným rámem, který zdůrazňuje sportovní charakter stroje. Jeho minimalistická kapotáž a úzký profil vytvářejí dojem lehkosti a agility na městských ulicích i klikatých silnicích.
Stroj má nízké těžiště a kompaktní rozměry, což usnadňuje manévrování v dopravní špičce i na parkovištích. Přímá linka řidítek a dobře vyvážený podvozek umožňují pocit naprosté kontroly už z prvních metrů.
Vizuální čistota kapotáže bez zbytečných plastik působí technicky a současně elegantně. KTM 390 Duke tak osloví jezdce hledající stroj, který vypadá moderně a zároveň splní každodenní požadavky dojíždění i zábavy.
Citlivá odezva na plyn a lehké řízení poskytují okamžitou zpětnou vazbu při každém manévru. Díky tomu můžete svižně proplouvat městským provozem i rychleji akcelerovat na venkovských silnicích.
Vzpřímená jízdní pozice s mírně zdviženými řídítky snižuje únavu rukou a zad, což zvyšuje komfort při delších trasách. KTM 390 Duke nabídne rovnováhu mezi sportovní hbitostí a pohodlím pro každodenní používání.
Lehká konstrukce a precizní podvozek zajišťují stabilitu i na nerovném asfaltu. Každý záhyb silnice projedete s jistotou, aniž by došlo ke ztrátě kontaktu s vozovkou.
Sejměte boční kryty a prohlédněte upevnění rámových svárů a horního mostu, a dávejte pozor na praskliny a korozi v místech ohybu, protože opomíjené vady mohou ohrozit strukturální integritu stroje.
Sejměte sedlo a vyzkoušejte quickshifter, a sledujte záškuby při podřazování a zpožděnou reakci, protože opotřebené snímače a špatné nastavení mohou komplikovat plynulost řazení právě při prudké jízdě.
Odejměte kryt palubní jednotky a spusťte diagnostiku, a dávejte pozor na chybové kódy a neaktuální firmware, protože nevyřešené softwarové závady mohou omezit výkon a bezpečnost během jízd českou krajinou.
Motocykly, které jste si nedávno prohlíželi