Na prodej je motorka KTM Duke 125 z roku 2018. Tato motorka má objem motoru 125 ccm a výkon 11 kW, což umožňuje řízení s oprávněním A1 nebo B. S nájezdem 33 000 km se nachází v dobrém technickém stavu, přičemž byla pravidelně servisována v domácích podmínkách. Motor je bez závad a nezaznamenává žádné problémy s výkonem či startováním. Olej a filtry byly měněny letos, řetězová sada byla vyměněna před 2 lety. Motorka je udržovaná a její stav je i přes vyšší nájezd výborný. Je třeba zmínit drobné kosmetické vady, které jsou vzhledem k stáří motorky běžné, jako je malý škrábanec na nádrži, kosmetická vada na zrcátku a odlepující se samolepka (Motorex) v oblasti karteru. Tato KTM Duke 125 je ideální volbou pro jezdce hledající spolehlivou a stylovou motorku.
2018
33 km
Včetně všech poplatků
KTM Duke 125 (2018)
Chrást
KTM 125 Duke v sobě spojuje ostrý design nahatého streetbike s lehkým a kompaktním rámem, který dává tušit sportovní naladění i okamžitou obratnost v městském provozu.
Agresivní linie kapotáže v kontrastních barvách podtrhují mladistvou tvář stroje a zároveň dávají majiteli pocit, že drží v rukou výrazný kus moderní motocyklové módy.
Minimalistické kryty, ostré hrany a odvážné grafické prvky v kombinaci s výraznou přídí a LED osvětlením vytvářejí stroj, který nezapadne a zároveň zůstává nenáročný na servisní práce.
Nízká hmotnost a štíhlé rozměry umožňují hladké proplétání kolonou aut i svižné průjezdy klikatými okreskami, kde nikdo nečeká ostrý streetbike v malé kubatuře.
Přirozená odezva na plyn s okamžitým nástupem tahu dává pocit, že stroj vede samotný jezdce, a přitom ho zbavuje zbytečného přemýšlení nad správnými otáčkami.
Úsporné provozní náklady a snadná údržba včetně rychlého přístupu k filtrům a olejovým bodům usnadní život jak začínajícím jezdcům, tak těm, kdo chtějí mít motorku stále připravenou k jízdě.
Udělej odejmutí bočního krytu a prohlédni vedení palivových a podtlakových hadic pod nádrží, a dávej pozor na praskliny a netěsnosti, protože poškozené hadice vedou k nerovnoměrnému vstřikování a cukání motoru.
Udělej vícenásobný test funkčnosti LED světlometu a blinkrů ve tmě i za denního světla, a dávej pozor na zhasínání dílčích diod a korozi kontaktů, protože chybějící světlo ohrožuje bezpečnost a legálnost provozu na silnici.
Udělej kontrolu ložisek hlavového složení a několikrát zatoč řídítky zleva doprava, a dávej pozor na vůli a drhnutí, protože opotřebované ložiska se projeví nestabilitou v zatáčkách a nerovnoměrným opotřebením pneumatik.
Motocykly, které jste si nedávno prohlíželi