Jednobuch s.r.o.

Najděte si svou dokonalou ojetou motorku

Chlístovice 130

Chlístovice

+420 792 362 954

nejlepsi.motorky@nejlepsi-motorky.cz

Rychlé odkazy

  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní podmínky

Služby

  • Financování

Kontakt

© 2023-2025 Jednobuch s.r.o - Nejlepší Motorky. Všechna práva vyhrazena.

Jednobuch s.r.o., IČO: 24180149, DIČ: CZ24180149

    Domů / Motocykly / Husqvarna / Husqvarna Vitpilen 701 / Husqvarna Vitpilen 701

    2018 Husqvarna Vitpilen 701 • 6.500 km

    nízký nájezdatraktivní designkvalitní příslušenstvísportovní výkonjednoduchá údržbakosmetické vadystarší modelabsence terénního využitínedostatek pohodlíomezené úložné prostory
    2018 Husqvarna Husqvarna Vitpilen 701 - 6 500 km - Fotka 1
    1 / 6

    Přehled

    Na prodej je motorka Husqvarna Vitpilen 701 z roku 2018, která má na tachometru pouze 6500 km. Tento model vyniká svým moderním a atraktivním designem, který kombinuje sportovního ducha s elegancí. Motorka je ve výborném stavu a byla pečlivě udržována. Kromě standardního vybavení je motorka doplněna kvalitními příslušenstvími značky Rizoma, což zvyšuje její estetiku a funkčnost. Doplňky zahrnují vysoce kvalitní zrcátka, páčky a další detaily, které přispívají k individuálnímu vzhledu a lepšímu zážitku z jízdy. Tato Husqvarna Vitpilen 701 je ideální volbou pro ty, kdo hledají kombinaci výkonu a stylu s nízkým počtem najetých kilometrů.
    Rok

    2018

    Nájezd

    6.500 km

    149.900 Kč

    Včetně všech poplatků

    Prodejce

    Husqvarna Vitpilen 701

    Litvínov-Horní Litvínov


    Nejlepší vstupní supersport, jaký jsem kdy mělžádné problémy za 12 k kmskvělá ovladatelnost a stylusnadňuje učeníperfektní pro městské ježděnívýborný výkon pro začátečníkypohodlné sedlo i pro delší cestysnadné údržba a dostupné náhradní díly

    Informace o modelu

    "Husqvarna Vitpilen 701"

    O modelu "Husqvarna Vitpilen 701"

    Husqvarna Vitpilen 701 je neo‑café racer postavený na modernizovaném jednoválcovém LC4 (692,7 cm³), který patří mezi nejsilnější sériové „singly“ na trhu. Motor nabízí zhruba 55 kW (75 k) při cca 8 500 ot./min a 72 Nm v 6 750 ot./min, což v kombinaci s nízkou hmotností přináší velmi rychlou akceleraci ve středních rychlostech. Suchá hmotnost okolo 157 kg a kompaktní rozvor přibližně 1 430 mm dělají z Vitpilenu 701 agilní, ale stabilní stroj pro město i zakroucené okresky.

    Design kombinuje skandinávský minimalismus s ostrou, technickou estetikou. Úzká palivová nádrž (cca 12 l), rovná linie sedla a nízké „clip‑on“ řídítka vytvářejí sportovní jízdní pozici, aniž by byla extrémně nepohodlná. Plné LED osvětlení včetně kruhového předního světlometu podtrhuje moderní charakter a zvyšuje viditelnost.

    Rám je z chrom‑molybdenové příhradoviny, vpředu pracuje plně nastavitelná USD vidlice WP APEX 43 a vzadu centrální tlumič WP s nastavením odskoku a předpětí. Brzdí se pomocí Brembo: vpředu radiální čtyřpístek na 320mm kotouči, vzadu 240mm kotouč, s ABS Bosch 9M+ a možností režimu „Supermoto“ (deaktivace ABS na zadním kole). Elektronika zahrnuje ride‑by‑wire, antihoppingovou spojku (APTC) a quickshifter (u novějších ročníků obousměrný Easy Shift); 17" litá kola obouvají sportovní pneumatiky 120/70 R17 a 160/60 R17 (často Pirelli Diablo Rosso II).

    Výhody používání "Husqvarna Vitpilen 701"

    Hlavní výhodou je mimořádně silný a pružný jednoválec, který táhne už od nízkých otáček a má lineární nástup výkonu. Nízká hmotnost a úzké proporce motocyklu usnadňují ovladatelnost v hustém provozu i rychlé překlápění v sérii zatáček. Stabilní podvozek WP APEX dává jezdci jistotu při brzdění i na nerovnostech.

    Elektronická výbava podporuje sportovní i každodenní jízdu. Ride‑by‑wire zjemňuje dávkování plynu, antihoppingová spojka stabilizuje podvozek při podřazování a quickshifter zrychluje řazení bez nutnosti zavírat plyn (u pozdějších ročníků funguje nahoru i dolů). ABS Bosch s režimem Supermoto umožňuje bezpečně „hravější“ brzdění, aniž by omezovalo přední kolo.

    Technicky potěší jednoduchá přístupnost komponent a rozumné servisní intervaly pro LC4 – výměna oleje a kontrola ventilů zpravidla po 10 000 km. Spotřeba kolem 4–4,5 l/100 km v běžném provozu drží provozní náklady nízko. Špičkové komponenty (Brembo, WP, kvalitní ložiska a povrchy) zajišťují dobrou životnost při správné údržbě.

    Na co si dát pozor při koupi "Husqvarna Vitpilen 701" již použité

    Zkontrolujte motor a spojku: Nastartujte studený motor a poslechněte si rozvodový řetěz a ventilový rozvod – nadměrné chrastění po ohřátí může signalizovat unavený napínák nebo špatně seřízené vůle ventilů. Otestujte plynulost zátahu od 3 000 do 5 000 ot./min, LC4 by neměl cukat ani zhasínat. Otestujte chod spojky – záběr má být čistý bez prokluzu; zkontrolujte těsnost spojkového (Magura) slave válce u převodovky, případné „vlhnutí“ naznačuje nutnost výměny.

    Prověřte podvozek a brzdy: Prohlédněte vidlice WP APEX na netěsnosti gufer a rovnoměrnost odskoku; stiskněte předek a sledujte, zda se neozývá klepání. Zkontrolujte kotouče (vlnění, hrany) a tloušťku destiček, u Bremba musí být páčka pevná a progresivní. Proveďte zkušební jízdu a otestujte funkci ABS v bezpečném prostoru i přepnutí do režimu Supermoto; zkontrolujte litá kola na házivost a ráfky na oděrky po pádu, stejně jako vůle v hlavovém složení a kyvce.

    Projít detailně elektrovýbavu a karoserii: Otestujte funkci quickshifteru v obou směrech (u daného ročníku podle výbavy) v mírném zatížení – rázy nebo vynechávání ukazují na špatné seřízení snímače. Sejměte sedlo a zkontrolujte kabeláž, konektory a případné stopy vlhkosti; zkontrolujte těsnění víčka nádrže, zda nepropouští vodu do hrdla. Prohlédněte držáky clip‑on řídítek, stupačky a koncovky řídítek na skryté škody po pádu; ověřte funkci všech LED světel a palubního přístroje a sledujte, zda se na displeji neobjevují chybové kódy ECU.



    Technické specifikace

    Motor

    Typ motoruJednoválcový, čtyřtaktní
    Zdvihový objem693 cm³
    Výkon55 kW (75 k) při 8000 ot/min
    Točivý moment73.5 Nm při 6750 ot/min
    Převodovka6-stupňová
    Sekundární převodŘetěz

    Podvozek

    Přední odpruženíWP APEX 43mm
    Zadní odpruženíWP APEX monoshock
    Přední brzdaBrembo 320mm kotouč
    Zadní brzdaBrembo 240mm kotouč
    Přední pneumatika120/70 R17
    Zadní pneumatika160/60 R17

    Rozměry

    Délka2017 mm
    Šířka830 mm
    Výška1165 mm
    Výška sedla835 mm
    Rozvor1357 mm
    Hmotnost157 kg (sucho)

    Výkon

    Objem nádrže12 l
    Spotřeba paliva4.2 l/100km

    Ostatní

    VlastnostiABS, LED osvětlení, Quickshifter
    Informace o modeluMinimalistický café racer s bílým designem a retro stylem
    Informace o generaciAktuální generace s modernizovanou elektronikou a vylepšenou ergonomií

    Podobné motorky

    Nedávno zobrazené

    Motocykly, které jste si nedávno prohlíželi