Jednobuch s.r.o.

Najděte si svou dokonalou ojetou motorku

Chlístovice 130

Chlístovice

+420 792 362 954

nejlepsi.motorky@nejlepsi-motorky.cz

Rychlé odkazy

  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní podmínky

Služby

  • Financování

Kontakt

© 2023-2025 Jednobuch s.r.o - Nejlepší Motorky. Všechna práva vyhrazena.

Jednobuch s.r.o., IČO: 24180149, DIČ: CZ24180149

    Domů / Motocykly / Honda / Honda Forza 300 / Honda Forza 300NSS

    2018 Honda Forza 300NSS • 40.085 km

    spolehlivostnízká spotřebavýkon motorukomfortní jízdadobrá dostupnost náhradních dílůkosmetické vadystáří modelužádné přísl.známky používáníterénní použití
    2018 Honda Honda Forza 300 - 40 085 km - Fotka 1
    1 / 10

    Přehled

    Honda Forza 300 z října 2018 je ve velmi dobrém technickém stavu díky pravidelné údržbě prováděné odborným personálem. I když má skútr drobné škrábance a známky používání, byla veškerá údržba prováděna podle výrobních specifikací a historie údržby je k dispozici. Údržba po 36 000 km byla dokončena v lednu 2025. Skútr je vybaven zárukou BOVAG na 12 měsíců a je určen pro jízdu na motorce/skútru. Je nabízen s celou řadou služeb a podpory pro uživatele. Modelový rok: 2018 Záruční štítek: BOVAG Záruka (12 měsíců) DPH/margina: DPH není odečitatelná pro podnikatele (marginalní režim)
    Rok

    2018

    Nájezd

    40.085 km

    102.948 Kč

    Včetně všech poplatků

    Prodejce

    Honda Forza 300NSS

    HILLEGOM


    Nejlepší skůtr, jaký jsem kdy mělSkvělá spotřeba paliva a pohodlná jízdaPerfektní pro městské provozyŽádné problémy za 10 000 kmSkvělý výkon a stylový designZaručuje pohodlné cestování na dlouhé vzdálenostiIdeální pro začátečníky i zkušené jezdceSkvělý poměr cena/výkonLehký a snadno ovladatelnýPřekvapivě prostorný úložný prostor

    Informace o modelu

    "Honda Forza 300"

    O modelu "Honda Forza 300"

    Honda Forza 300 je prémiový maxi skútr střední třídy, který míří na jezdce s řidičským oprávněním A2 a požadavkem na univerzální stroj pro město i delší přesuny. Kapalinou chlazený jednoválec o objemu 279 cm³ nabízí výkon cca 18,5 kW při 7 000 ot./min a točivý moment kolem 27 Nm, takže zvládá svižné zrychlení i dálniční tempo okolo 120–130 km/h. Díky kombinaci 15" předního a 14" zadního kola, dvoukanálového ABS a HSTC (Honda Selectable Torque Control) patří mezi nejstabilnější a nejjistější skútry své kategorie.

    Design s ostrými liniemi a kompaktnější siluetou působí sportovně, ale zároveň kultivovaně. Plně LED osvětlení zajišťuje výbornou viditelnost i v dešti a za šera a přispívá k modernímu vzhledu. Elektricky nastavitelný štít s rozsahem cca 140 mm dovolí rychle přizpůsobit ochranu proti větru podle postavy a rychlosti, takže Forza 300 je pohodlná jak do města, tak na okresky.

    Pod sedlem je prostor zhruba 48 litrů – v praxi se vejdou dvě helmy (dle tvaru) nebo kombinace helma + batoh, a v levé schránce je 12V zásuvka pro dobíjení. Smart Key systém (bezkontaktní klíč) ovládá zapalování, zámek sedla i volitelný 45l horní kufr, což je velmi praktické při každodenním používání. Ocelový trubkový rám, 33mm teleskopická vidlice, dvojice zadních tlumičů s 7stupňovým předpětím a brzdová sestava s předním kotoučem 256 mm a zadním 240 mm tvoří solidní technický základ; pohon obstarává bezstupňová převodovka V-Matic s řemenem.

    Výhody používání "Honda Forza 300"

    Hlavní devizou je kombinace klidného, pružného motoru a jistého podvozku. Jednoválec s vyvažovacím hřídelem má kultivovaný chod, nízké vibrace a v reálu spotřebu okolo 3,2–3,5 l/100 km, takže při nádrži cca 11,5 l nabídne slušný dojezd. Ergonomie s předsunutou pozicí nohou, sedlo ve výšce cca 780 mm a účinný větrný štít dělají z Forzy 300 pohodlného společníka na každý den.

    Elektronická výbava je na skútr této třídy nadstandardní: dvoukanálové ABS a vypínatelné HSTC hlídají trakci na mokru či kostkách, Smart Key usnadňuje manipulaci a plně LED světla zlepšují vidět i být viděn. Multifunkční přístrojovka kombinuje dvojici analogových budíků s centrálním LCD a zobrazuje mimo jiné dojezd, průměrnou i okamžitou spotřebu a venkovní teplotu.

    Technicky potěší robustní brzdová soustava a podvozek, který je stabilní i ve vysokých rychlostech. Přístup k základní údržbě je snadný: výměna motorového oleje a filtru se obvykle řeší po 12 000 km (při častém městském provozu je vhodné zkrátit interval), kontrola ventilových vůlí a pohonu variátoru se dělá zpravidla po 24 000 km. Díly jako variátorové válečky, spojkové obložení a hnací řemen jsou dobře dostupné a cenově rozumné.

    Na co si dát pozor při koupi "Honda Forza 300" již použité

    Zkontrolujte stav pohonu CVT. Sejměte levý kryt variátoru (pokud to prodejce umožní) a zkontrolujte šířku a praskliny na řemenu, vůle variátoru a opotřebení válečků; po zkušební jízdě sáhněte na zvon spojky, zda není přehřátý. Při rozjezdech otestujte plynulost – cukání a chvění značí zapečené obložení spojky nebo zvlněný zvon. Vyžádejte si doklad o výměně řemenu a kontrole variátoru kolem 24 000 km; pokud chybí, započítejte preventivní servis do rozpočtu.

    Prověřte elektroniku a ovládací prvky. Otestujte funkci elektrického plexi v celém rozsahu – nesmí škubat, drhnout ani vydávat kovové skřípání; zkontrolujte vůle ve vodítkách. Zapněte zapalování a sledujte kontrolky ABS a T (HSTC) – musí po rozjetí zhasnout; na bezpečném povrchu otestujte, že HSTC lze vypnout/zapnout a že systém nehlásí chybu. Ověřte kompletnost Smart Key: vyžádejte dva funkční klíčky, vyzkoušejte odemykání sedla i (pokud je) smart horní kufr; vyměňte baterii klíčenky, pokud je doslábla.

    Zaměřte se na podvozek, brzdy a známky koroze. Proveďte zkušební jízdu a otestujte brzdění z vyšší rychlosti – pátrajte po pulzování (zvlněné kotouče) a zkontrolujte tloušťku destiček; aktivujte parkovací brzdu a ověřte, že jistě drží. Zvedněte předek a překontrolujte vůli v ložiskách řízení, prohlédněte gufera vidlice a zadní tlumiče, zda netečou. Otevřete sedlo, zkontrolujte těsnění kufru a drenáže (stopy po vodě jsou varovný signál); prohlédněte výfuk a středový stojan na korozi a ověřte servisní historii – zejména výměny brzdové kapaliny a chladicí kapaliny po 2 letech a kontrolu ventilových vůlí okolo 24 000 km.



    Technické specifikace

    Motor

    Typ motoruJednoválcový, čtyřtaktní
    Zdvihový objem279 cm³
    Výkon18.6 kW (25 k) při 7000 ot/min
    Točivý moment27.2 Nm při 5750 ot/min
    PřevodovkaCVT automatická
    Sekundární převodŘemen

    Podvozek

    Přední odpruženíTeleskopická 37mm
    Zadní odpruženíDvojité mmonoshocky
    Přední brzdaDvojité kotouče 256mm
    Zadní brzdaJednoduchý kotouč 240mm
    Přední pneumatika120/70-15
    Zadní pneumatika140/70-14

    Rozměry

    Délka2140 mm
    Šířka750 mm
    Výška1185 mm
    Výška sedla780 mm
    Rozvor1510 mm
    Hmotnost184 kg (sucho)

    Výkon

    Objem nádrže11.5 l
    Spotřeba paliva3.4 l/100km

    Ostatní

    VlastnostiABS, Smart Key, LED osvětlení, úložný prostor
    Informace o modeluMaxi skútr s pokročilými technologiemi
    Informace o generaciAktuální generace s vylepšenou elektronikou

    Podobné motorky

    Nedávno zobrazené

    Motocykly, které jste si nedávno prohlíželi