Ducati Scrambler 800 Full Throttle verze Custom Rumble je ve skvělém stavu, s kompletními karbonovými doplňky včetně blatníku. Motocykl byl zakoupen v březnu 2024 s najetými 24 500 km. Prošel desmo-servisem při 23 000 km a byl mi předán po servisu. V květnu 2024 jsem ho dal zkontrolovat svému důvěryhodnému mechanikovi, který potvrdil, že řemeny a čtyři desmodromické ventily jsou jako nové. Motocykl má pneumatiky Dunlop sport v dobrém stavu při 26 000 km a servis byl proveden při 27 000 km, přičemž nebyl nutný (faktura k dispozici). Možnost výměny za Kawasaki 1000 z roku 2012.
2018
28.000 km
Ducati Scrambler je moderní retro naháč představený v roce 2015, inspirovaný volným duchem 60. let a navržený pro radost z jízdy po městě i lehčím terénu. Pohání ho vzduchem chlazený L-Twin o objemu 803 cm³ s rozvodem desmodromic a osmi ventily, jenž produkuje 53 kW (73 k) při 8 250 ot./min a 67 Nm při 5 750 ot./min. Šestistupňová převodovka s asistentem pro rychlé řazení a antihopping spojkou zajišťuje plynulý přenos výkonu i kontrolu motorové brzdy. Rám z chrom-molybdenových trubek ve stylu trellis využívá motor jako nosnou součást, doplněný plně nastavitelnou 41mm upside-down přední vidlicí a centrálním zadním tlumičem Sachs s 150 mm zdvihu. 17″ kola obouvají terénně-orientované pneumatiky Pirelli MT 60 RS, brzdy tvoří vpředu 330 mm kotouč s čtyřpístkovým třmenem Brembo a vzadu 245 mm kotouč, obojí s dvoukanálovým ABS a volitelnou trakční kontrolou. Digitální LCD přístroj, plně LED osvětlení, dva jízdní režimy (Road a Wet) a Ducati Traction Control doplňují základní elektronické asistence. S nádrží o objemu 13,5 l dosáhnete dojezdu kolem 200 km, sedlo ve výšce 790 mm a pohotovostní hmotnost 186 kg zaručují snadnou ovladatelnost, zatímco široká nabídka originálního příslušenství – od skleněných krytů nádrže přes vyhřívané gripy až po ochranné rámy – umožňuje personalizaci dle vkusu jezdce.
Včetně všech poplatků
Ducati ScramblerFull trottle
Santa Maria Capua Vetere