Na prodej je Ducati Panigale V4S z března 2018, která má najeto 15 300 km a je v perfektním stavu. Motocykl byl vždy pravidelně servisován v oficiálním servisu Ducati a byl uchováván v garáži od skutečného nadšence. Nikdy nebyl využíván na okruhu, pouze pro víkendové vyjíždění. Speciální příslušenství v hodnotě přes 10 000 € zahrnuje: - Kompletní titanzový výfuk Akrapovic s sportovním vzduchovým filtrem a dedikovanou mapou (226 CV) - Polokapotáže s logem Ducati Corse specifické pro výfuk Akrapovic - Nastavitelné stupačky Rizoma Ducati - Ochranné prvky z uhlíkových vláken: kryt nádrže, ochrana páček, ochrana kyvné vidlice, přední a zadní blatníky - Ochrana brzdové a spojková kapaliny, držák GoPro, ochrana alternátoru a spojky, kryt rámu - Komfortní sedlo Ducati a protizávaží na řídítkách Rizoma - Zvýšené kouřové plexisklo Ducati - Sportovní držák SPZ a LED blinkry Evotech - Hliníková zrcátka s integrovanými blinkry Daemon Race - Kompletní mřížky chladiče CNC a různé červené hliníkové zátky a kryty CNC - Ochranná samolepka nádrže, grip pad Ducati a nastvitelné páky brzdy a spojky PT - Náboje na korunu Ducabike a ochrana pod nádrží Evotech Poslední servis byl proveden v březnu 2025 při 14 300 km a STK platí do roku 2026. Poplatky za silniční daň na rok 2025 byly zaplaceny. K motocyklu jsou také k dispozici všechny originální díly ve stavu jako nové. Nový motocykl s tímto příslušenstvím by aktuálně stál přibližně 45 000 €. Důvodem prodeje je přechod na pohodlnější motocykl.
2018
15.300 km
Včetně všech poplatků
Ducati Panigale V4 SV4 S
Mercogliano
Ducati Panigale V4 přináší na silnici atmosféru závodního okruhu díky ostrým liniím kapotáže a výrazným aerodynamickým prvkům. Jeho design evokuje přímou linku mezi MotoGP a běžnou silnicí, přičemž každá křivka zdůrazňuje rychlost a přesnost.
Minimalistický vzhled s integrovanými křidélky působí technicky a současně elegantně. Panigale V4 vypadá jako socha z hliníku, kde každý plastový díl tvoří součást složité skládačky určené k maximalizaci výkonu.
Zvuk výfukového potrubí rezonuje pod sedlem s volbou každého tisíce otáček a umocňuje pocit bezprostředního spojení jezdce se strojem. Jízda na Panigale V4 tak není jen cestou do cíle, ale i zážitkem, který zůstává v paměti.
Přesná odezva na plyn a citlivé šasi dávají pocit neomezené kontroly i při vysoké rychlosti. Každé přitlačení plynové rukojeti znamená okamžitý nárůst tahu a precizní nájezd do zatáčky.
Výrazná aerodynamika s křidélky zvyšuje stabilitu vpředu i při razantním brzdění z rychlosti, takže se stroj chová klidně i v náročných pasážích. Setrvalá rovnováha oceníte zejména při průjezdu rychlými oblouky.
Elektronické jízdní režimy, kontrola trakce a komplexní ABS dávají možnost přizpůsobit chování motocyklu vlastním dovednostem a povětrnostním podmínkám. Výběrem módu ježdění se Panigale V4 snadno promění z ostré závodní bestie na stroj pro klidnou víkendovou vyjížďku.
Prohlédněte kapotáž a otestujte pružnost aerodynamických křídel (winglets), a dávejte pozor na mikropukliny a nerovnoměrné svary, které mohou ukazovat na tvrdé dopady nebo neodborné opravy.
Otestujte funkci quickshifteru a přepínejte jízdní režimy během zkušební jízdy, a sledujte zaseknutí při řazení a chybová hlášení na přístrojovém panelu, protože nekvalitní kabeláž či neaktuální firmware mohou zradit právě v nejnevhodnější chvíli.
Proklepněte servisní záznamy, zaměřte se na seřízení desmodromického ventilu a pravidelné aktualizace řídicí jednotky—záznamy o těchto úkonech jsou klíčové, protože zanedbání desmo údržby vede k hlučným ventilům a kolísavému chodu motoru.
Motocykly, které jste si nedávno prohlíželi