Na prodej je Ducati Panigale V4S, která má najeto 21 tisíc km. Motorka má původ v České republice a je vedená se servisní knížkou v elektronické podobě. Všechny služby byly provedeny ve značkovém servisu Ducati Praha, včetně údržby Desmo, která byla provedena při 11 200 km. V letošním roce bylo najeto přibližně 1000 km, a to s pravidelnou údržbou v autorizovaném servisu, včetně dvou výměn oleje. Motorka je vybavena mnoha karbonovými díly, které přidávají na její sportovní estetice a odolnosti. Originální díly jsou k dispozici, což umožňuje snadnou případnou úpravu motorky dle představ nového majitele. Idealní stav pro nadcházející sezonu!
2018
21.000 km
Včetně všech poplatků
Ducati Panigale V4S (MY2018)
Brno
Ducati Panigale V4 přináší na silnici atmosféru závodního okruhu díky ostrým liniím kapotáže a výrazným aerodynamickým prvkům. Jeho design evokuje přímou linku mezi MotoGP a běžnou silnicí, přičemž každá křivka zdůrazňuje rychlost a přesnost.
Minimalistický vzhled s integrovanými křidélky působí technicky a současně elegantně. Panigale V4 vypadá jako socha z hliníku, kde každý plastový díl tvoří součást složité skládačky určené k maximalizaci výkonu.
Zvuk výfukového potrubí rezonuje pod sedlem s volbou každého tisíce otáček a umocňuje pocit bezprostředního spojení jezdce se strojem. Jízda na Panigale V4 tak není jen cestou do cíle, ale i zážitkem, který zůstává v paměti.
Přesná odezva na plyn a citlivé šasi dávají pocit neomezené kontroly i při vysoké rychlosti. Každé přitlačení plynové rukojeti znamená okamžitý nárůst tahu a precizní nájezd do zatáčky.
Výrazná aerodynamika s křidélky zvyšuje stabilitu vpředu i při razantním brzdění z rychlosti, takže se stroj chová klidně i v náročných pasážích. Setrvalá rovnováha oceníte zejména při průjezdu rychlými oblouky.
Elektronické jízdní režimy, kontrola trakce a komplexní ABS dávají možnost přizpůsobit chování motocyklu vlastním dovednostem a povětrnostním podmínkám. Výběrem módu ježdění se Panigale V4 snadno promění z ostré závodní bestie na stroj pro klidnou víkendovou vyjížďku.
Prohlédněte kapotáž a otestujte pružnost aerodynamických křídel (winglets), a dávejte pozor na mikropukliny a nerovnoměrné svary, které mohou ukazovat na tvrdé dopady nebo neodborné opravy.
Otestujte funkci quickshifteru a přepínejte jízdní režimy během zkušební jízdy, a sledujte zaseknutí při řazení a chybová hlášení na přístrojovém panelu, protože nekvalitní kabeláž či neaktuální firmware mohou zradit právě v nejnevhodnější chvíli.
Proklepněte servisní záznamy, zaměřte se na seřízení desmodromického ventilu a pravidelné aktualizace řídicí jednotky—záznamy o těchto úkonech jsou klíčové, protože zanedbání desmo údržby vede k hlučným ventilům a kolísavému chodu motoru.
Motocykly, které jste si nedávno prohlíželi