Na prodej je krásný cafe racer, který zaručeně upoutá pozornost. Motocykl byl vyroben v roce 2018 a byl importován z Itálie v roce 2020. V České republice měl pouze jednoho majitele, který ji zakoupil v Ducati Praha. Motorka je vybavena výfukem Termignoni decat, což výrazně zlepšuje její výkon a zároveň snižuje hlučnost, takže je možné jezdit bez obav o rušení okolí. Originální výfuk je samozřejmě k dispozici. K motocyklu se vztahuje nájezd přibližně 15 500 km a STK platí do srpna 2028. Desmo servis byl proveden v autorizovaném servisu. Motocykl v současnosti potřebuje vyměnit olej, protože poslední dva roky stál. Motorka je nabízena z důvodu, že majitel již používá jiný stroj. Výpověď za případný veterán s doplatkem je také na zvážení.
2018
15.500 km
Včetně všech poplatků
Ducati café
Praha 5-Stodůlky
Ducati Monster je esencí italského minimalismu na dvou kolech – odhalený trubkový rám kontrastuje s hladkými liniemi nádrže a kapotáže, čímž vzniká sochařský kousek připravený na každou silnici.
Úzký profil a nízké těžiště přinášejí výjimečnou obratnost v městském provozu i jistotu v prudkých zatáčkách na venkovských silnicích. Monster má nenucený výraz, který zaujme každého, kdo projede kolem.
Každý nádech plynu doprovází dunivý zvuk výfuku a okamžitá odezva na plyn, jež umocňují pocit přímého spojení mezi jezdcem a strojem. Jízda na Monsteru znamená intenzivní zážitek od startu až do cíle.
Citlivá a přímá odezva na plyn umožňuje plynulá předjíždění i svižné změny směru v kolonách i na klikatých okreskách. Monster reaguje i na sebemenší pohyb rukojetí, což zvyšuje důvěru v manévrování.
Vzpřímená jízdní pozice a ergonomie sedla nabízejí dostatek pohodlí pro delší přesuny, aniž by obětovaly sportovní charakter. I po stovkách kilometrů v sedle zůstává jízda dynamická a komfortní zároveň.
Lehká stavba a vyvážený rám zajišťují stabilitu i na nerovném povrchu. Monster zvládne hravě nejen asfalt, ale i drobné nerovnosti, aniž by jezdec ztratil pocit kontroly nad strojem.
Prohlédněte sváry trubkového rámu kolem hlavy řízení a pod sedlem, a dejte pozor na mikropukliny a rezavé stopy, které mohou naznačovat předchozí pády nebo neodborné svařování.
Otestujte chod desmodromického ventilového mechanismu a hlídejte nerovnoměrné klepání při volnoběhu, a současně všímejte si opotřebení v oblasti hlavy válců, kde se zanedbané seřízení ventilů projeví hlučným chodem a sníženým tahovým výkonem.
Prozkoumejte výfukové koleno a spoje trubek u tlumiče, a sledujte změny barvy na svarech a uvolněné úchyty, protože praskliny či deformace výfuku mohou vést k úniku spalin a zvýšené hlučnosti.
Motocykly, které jste si nedávno prohlíželi