Motorka je ve výborném stavu, bez nehod. Všechny údržbové práce byly prováděny pravidelně u autorizovaného prodejce BMW, což zaručuje její spolehlivost. K motocyklu jsou nainstalovány užitečné doplňky, které zahrnují externí otáčkoměr BMW, čelní sklo od značky Puig a nosič zavazadel. Všechny tyto doplňky jsou odstranitelné, což umožňuje přizpůsobit motorku podle potřeb uživatele. Součástí prodeje je také brašna na zavazadla, která zvyšuje možnosti přepravy při jízdě. Motorka se prodává z důvodu koupě turistického motocyklu určeného na delší vzdálenosti.
2018
16.300 km
Včetně všech poplatků
BMW R nineTscrambler
Jodoigne (Geldenaken)
BMW R nineT kombinuje klasickou podstatu boxeru se současným minimalistickým stylem. Odhalený ocelový rám s viditelnými svary dává stroji surový, technický vzhled, který poukazuje na řemeslné zpracování každé trubky.
Stroj zaujme úzkým podsedlovým prostorem a nízkou světlou výškou, což usnadňuje manipulaci ve městě i zastavení na semaforech. Současně široká řídítka a komfortní sedlo umožňují intuitivní kontrolu a pohodlí na delších trasách.
Přehledná přístrojová deska kombinuje analogový otáčkoměr s digitálním displejem, kde jsou informace podávány bez zbytečného rušení. Výrazné kryty motoru a chromované doplňky dodávají BMW R nineT nadčasový, ale přesto funkční charakter.
Lehká stavba ve spojení s nízkým těžištěm zajišťuje obratnost ve městském provozu a rychlé reakce při průjezdu zatáčkami na klikatých okreskách. Každý náklon do oblouku přináší pocit přesné kontroly stroje.
Boxerový charakter motoru dává plynulý tah od nízkých otáček, což oceníte při svižném předjíždění i klidné projížďce krajinou. Okamžitá zpětná vazba z plynové rukojeti umocňuje propojení jezdce s motorem.
Vkusné barevné provedení a možnost úprav rámu, sedla či držáků kufrů dovolují motocykl individuálně přizpůsobit vlastním potřebám. BMW R nineT si tak ponechává jedinečný styl i po faceliftech a personalizacích.
Udělejte vizuální kontrolu rámových svárů pod sedlem a kolem hlavového spoje, a dávejte pozor na mikropukliny a rezavé stopy, protože odhalená trubková konstrukce okamžitě odhalí skryté vady rámu.
Udělejte demontáž sedla a několikrát zapněte a vypněte rychloupínací mechanismus, a sledujte vůli v západkách a otěry v objímkách, protože opotřebený zámek snadno způsobí nechtěné pohyby sedla během jízdy.
Sejměte kryt motoru a otočte zadní kolo ve vzduchu, a dávejte pozor na vůli v kardanovém hřídeli a v kloubech vývodového hřídele, protože nadměrné vůle se projeví cukáním a hlukem při změně směru jízdy.
Motocykly, které jste si nedávno prohlíželi