Motocykl je ve vynikajícím stavu s najetými 57 500 km a pochází z roku 2018. Všechny plánované údržby byly prováděny v autorizovaném servisu BMW, poslední servis proběhl při 50 000 km. Pneumatiky jsou opotřebované na 60 %. Součástí výbavy jsou tři kufry, nářadí a navigace VI. Motocykl je vybaven dvěma předními sedly (jedno je snížené) a dvěma zadními sedly. Má všechny dostupné balíčky a je pečlivě udržovaný, v perfektním stavu. Nikdy nebyl přetáčen a je jako nový. Důvodem pro prodej je jeho nedostatečné využití z důvodu fyzického problému.
2018
57.500 km
BMW R 1200 GS je vlajkovým adventurním modelem od BMW Motorrad, uvedeným v roce 2004 a vyráběným až do roku 2019. Pohání ho vzduchem chlazený dvouválec boxer o objemu 1 170 cm³ s DOHC rozvodem a čtyřmi ventily na válec, ve verzi LC od roku 2013 doplněný kapalinovým chlazením. Motor dává 81 kW (109 k) při 7 750 ot./min a 120 Nm točivého momentu při 6 000 ot./min, přičemž síla putuje přes šestistupňovou manuální převodovku a kardanový pohon. Podvozek sestává z předního Teleleveru se 190 mm zdvihu a zadního Paraleveru se 200 mm zdvihu, což zaručuje stabilitu i v náročném terénu. Na 19" předním a 17" zadním kole najdete kotouče o průměru 305 mm vpředu a 265 mm vzadu s integrovaným ABS Pro, optimalizovaným pro jízdu v náklonu. Elektronické jízdní režimy Rain, Road, Dynamic a Enduro spolu s ASC a DTC umožňují přizpůsobit odezvu motoru a trakční asistenci konkrétním podmínkám. Volitelně lze dokoupit ESA (elektronické nastavení odpružení), vyhřívané sedlo a gripy, boční kufry či ochranné rámy. Sedlo je nastavitelné v rozmezí 850–890 mm a palivová nádrž o objemu 20 l umožňuje dojezd až kolem 350 km na jedno natankování. S provozní hmotností přibližně 225 kg a legendární spolehlivostí se R 1200 GS stala ikonou mezi cestovními endury.
Včetně všech poplatků
BMW R 1200 GS AdventureRally
Buccinasco